Vježbaj kod kuće - pogledaj top 50 najpopularnijih rekvizita za kućni trening!

Divota s malinama: Palačinke od chia sjemenki

Image

Posjeti Fitness.com.hr webshop i trgovinu

Više od 3000 zadovoljnih kupaca svaki mjesec svoje proizvode kupuje u:

Fitness.com.hr webshopu

Fitness.com.hr trgovini u Zagrebu (Vrbani)

Najveća ponuda fitness opreme, sprava za vježbanje te dodataka prehrani na jednom mjestu!

Uz malo truda
2 osobe
30min

Još jedna verzija proteinskih palačinki s vrlo niskim udjelom ugljikohidrata - u ovima se kriju zdrave chia sjemenke koje im daju čvršću teksturu, ne sadrže nikakve dodane šećere, a umjesto običnog koristili smo bademovo brašno (što ih također čini i bezglutenskima).

Mi smo napravili preljev od grčkog jogurta, te ih posuli cimetom i voćem - vi ih možete poslužiti i mazati s čime god vam drago :)

chia palacinke

Sastojci (za 2 osobe):

Za posluživanje:

chia palacinke

Priprema:

  1. U manjem kuhinjskom blenderu izblendati jaja s chia sjemenkama. Ostaviti da bubri 15-tak minuta.
  2. Zatim u posudu blendera dodati bademovo brašno, whey protein, prašak za pecivo te zobeno mlijeko (prvo dodajte 50-70 ml). Izblendajte i po potrebi dodajte još mlijeka - trebate dobiti gušću, pomalo ljepljivu konzistenciju.
  3. Ugrijte teflonsku tavu za palačinke i poprskajte je kokosovim uljem u spreju. Zatim žlicom stavljajte malo po malo smjese i oblikujte palačinkice. Na laganoj do umjerenoj vatri pecite po par minuta sa svake strane, pazeći da se ne zapeku i ne zasuše.
  4. Za preljev izmiješajte grčki jogurt sa zobenim mlijekom, tako da dobijete preljev gustoće po želji. Prelijte preko pečenih palačinkica, pospite ih s malo cimeta i malo chia sjemenki po želji, te poslužite s malinama ili drugim (šumskim) voćem po želji.

chia palacinke

Objavljeno 05.08.2021.

Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!

Popularni recepti

Popularni recepti