Vježbaj kod kuće - pogledaj fitness opremu za kućni trening!

5 novih recepata za zdrave palačinke

Image
Jednostavno
2 osobe
30min

Palačinke su svaki dan dobra ideja. No, da baš ne jedete svaki dan iste palačinke, donosimo vam 5 novih recepata za zdrave palačinke, da svaki dan u tjednu možete uživati u novoj, zdravoj varijanti ove mnogima najdraže slastice.

1. Keto palačinke

keto palacinke

Sastojci:

Postupak:

  1. U posudi pomiješajte bademovo brašno, kremasti posni sir, jaja i limunovu koricu.
  2. Miješajte dok ne dobijete jednoličnu kremastu smjesu.
  3. Zagrijte tavu i dodajte malo kokosovog ulja, pa izlijevajte smjesu kao kad pečete klasične palačinke.
  4. Svaku palačinku pecite par minuta s obje strane.
  5. Da ostanete u keto režimu, savjetujemo da ove palačinke nadjenete zero carb sirupom (naruči ovdje).

2. Palačinke od banane

palacinke od banane

Sastojci:

Postupak:

  1. U posudu bacite natrganu bananu pa je vilicom stisnite dok ne dobijete jednoličnu kremicu.
  2. Potom u bananu razbijte jaja, dodajte malo praška za pecivo i ekstrakt vanilije.
  3. Tavu nauljite kokosovim uljem pa izlijte dio po dio smjese, za male američke palačinke.
  4. Svaku palačinkicu pecite sa svake strane oko par minuta.
  5. Za nadjev savjetujemo neki zdravi džem ili jednostavno stisnite maline i napravite brzi namaz za vaše zdrave palačinke.

3. Proteinske palačinke

palacinke

Sastojci:

Postupak:

  1. U manjoj posudi promiješajte mljevene lanene sjemenke i 6 žlica vode i ostavite da stoji. Napravit će se želatinozna smjesa.
  2. U blender ubacite bademovo brašno, mlijeko, brašno od kvinoje, bananu, javorov sirup i malo soli.
  3. Promiješajte mješavinu lanenih i vode kako biste se uvjerili da se pretvorilo u želatinu, pa potom ubacite i to u blender pa sve dobro izmiksajte.
  4. Tavu pošpricajte kokosovim uljem u spreju pa na tavu istresajte dio po dio smjese, kao male američke palačinke.
  5. Ispecite sa svake strane po par minuta, dok palačinkice nemaju lijepu zlatnosmeđu boju.
  6. Prije svakog novog istresanja smjese tavu ponovo pošpricajte uljem kako vam se smjesa ne bi lijepila.
  7. Ove palačinke nadjenite čime god želite, mi savjetujemo Proteinellu (naruči ovdje) ili maslac od nekih orašastih plodova (naruči ovdje).

4. Paleo palačinke

palacinke 

Sastojci:

Postupak:

  1. U većoj posudi pomiješajte žumanjke, banane, bademovo brašno, kokosovo brašno, prašak za pecivo, cimet i sol.
  2. U drugoj posudi mikserom izmiksajte bjelanjke do čvrstog snijega.
  3. Nježno umiješajte bjelanjke u drugu smjesu tako da što više sačuvate pjenastu strukturu.
  4. Tavu pošpricajte kokosovim uljem pa izlijevajte dio po dio smjese da dobijete male, američke pjenaste palačinke.
  5. Svaku palačinku pecite par minuta sa svake strane.
  6. Za nadjev odaberite neko bobičasto voće.

5. Palačinke od kokosa

palacinke

Sastojci:

Postupak:

  1. U većoj posudi pomiješajte jogurt, žumanjke, javorov sirup i ghee.
  2. Dodajte kokosovo brašno, prašak za pecivo i sol i nježno umiješajte.
  3. U drugoj posudi mikserom umutite bjelanjke do čvrste smjese.
  4. Bjelanjak potom nježno umiješajte u smjesu sa žumanjcima, tako da što više zadržite pjenastu strukturu.
  5. Tavu pošpricajte kokosovim uljem u spreju (naruči ovdje) pa izlijte par manjih količina smjese (ovisno koliko vam je tava velika), kako biste dobili male američke palačinke.
  6. Svaku palačinku pecite s obje strane po par minuta, dok ne dobiju lijepu boju.
  7. Namažite maslacem od orašastih plodova ili nekim namazom.

Objavljeno 24.04.2020.

Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!

Popularni recepti

Popularni recepti