Ovo je 8 začina koji najbolje doprinose gubljenju viška kilograma

Image

Kada se odlučite na proces mršavljenja i skidanja viška kilograma, morate obraćati pažnju na niz detalja koji taj proces mogu ubrzati ili usporiti. Osim što morate voditi brigu o kalorijskoj vrijednosti hrane koju unosite, nutritivnoj vrijednosti, rasporedu obroka, miješanju nutrijenata u obrocima, ono što mnogi smetnu s uma, a što također može doprinijeti vašoj vitkoj liniji su – začini.

Naime, njihovo djelovanje na metabolizam može biti onaj „zadnji detalj“ koji će vaše mršavljenje učiniti još učinkovitijim.

zacini

Sigurni smo kad pogledate popis i shvatite da možda čak i sve od začina koji će vam pomoći, već imate u vlastitoj kuhinji:

1. Crni papar

U Indiji i tom dijelu jugoistočnom dijelu Azije papar se koristi doslovno tisućama godina kao jedan od najvažnijih začina. Njegove sastavnice piperonal i piperin zaslužne su za pozitivan utjecaj papara na smanjenje viška kilograma, a pripisuje mu se i pozitivan utjecaj na smanjenje razine šećera u krvi te jačanje kostiju.

2. Kardamom

Uz kurkumu, kardamom je jedan od najpopularnijih začina u indijskoj kuhinji. Ovaj slatkasti, mirisni začin je i dio ajurvedske medicine, a studije su potvrdile da kardamom sprječava nakupljanje masnoga tkiva u području abdomena te snižava razine kolesterola.

Također, kardamom pomaže organizmu izbaciti višak tekućine pa smanjuje nadutost i normalizira razinu šećera u krvi. Kardamom se najčešće koristi u juhama, gulašima, ali i uz voće i povrće.

kajenski papar

3. Kajenski papar

Kajenski papar nalazi svoje mjesto u kuhinjama diljem svijet već nevjerojatnih 9000 godina! Dobrobiti ovog začina su gotovo beskonačne: kao dio topikalnih masti, spoj kapsaicin iz kajenskog papra djeluje kao snažan analgetik. Kada se uzima oralno, kajenski papar inhibira sposobnost zgrušavanja krvi i snižava kolesterol.

Studije potvrđuju vezu između kajenskog papra i gubitka viška kilograma. Pokazalo se da samo 7,68 miligrama kapsaicina pomaže tijelu brže sagorijevati kalorije i masnoće.

4. Chilly papričice

Čili papričice su biljke od kojih se dobiva kajenski papar, a ove papričice se mogu jesti i svježe ili sušene. Također, ubacuje ih se u različita jela kako bi se jelima dodao i ovaj efekta topljenja masnoga tkiva.

5. Cimet

U rijetko kojem kućanstvu nećete naći cimet. Koristi ga se za pojačati okus pićima, voću ili slasticama. Ulje cinamaldehid koje cimetu daje okus ima i utjecaj na topljenje masnoga tkiva.

Neke studije ističu da cimet utječe na apetit i smanjuje osjećaj gladi, dok druge tvrde da ovo ulje iz cimeta sprječava akumulaciju masnoga tkiva.

cesnjak

6. Češnjak

Češnjak je poznat po svojem antimokrobskom djelovanju te sposobnosti snižavanja LDL „lošeg“ kolesterola. Studije potvrđuju da ova poznata biljka sadrži fitokemikalije koje vrlo učinkovito razbijaju masti i olakšavaju tijeku da ih se riješi.

Neke studije ističu da češnjak smanjuje sposobnost tijela na nakuplja masno tkivo.

7. Đumbir

Đumbir je kineski začin koji je tek u posljednjim godinama dobio na popularnosti u našim krajevima. Najčešće ga se spominje kao alternativni lijek u liječenju nazalnih i respiratornih problema.

No, osim toga, studije potvrđuju da topli napici koji sadrže đumbir mogu smanjiti osjet gladi i pomoći tijelu da razbije i izbaci višak masnoga tkiva.

senf

8. Senf

Mnogima je prva asocijacija na senf – hot dog. No, zaboravite na pecivo i ultranezdravu hrenovku, senf je bogatstvo vitamina i minerala. Naime, prema nekim studijama ovaj začin može utjecati na ubrzanje metabolizma za čak 25%, a učinci traju do nekoliko sati nakon konzumacije.

Stoga, uključite senf u svoju svakodnevnu prehranu i s ubrzanim metabolizmom trošite više kalorija i topite masti.

Objavljeno 11.03.2019.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Dojam sadržaja
15
1
Podijeli s prijateljima!