Velika akcija: do 30% popusta na najpopularnije kardio fitness sprave

3 jednostavna načina kako da se motivirate na trening i kad vam se baš jako ne da!

Image

Posjeti Fitness.com.hr webshop i trgovine

Sve proizvode za ostvarenje svojih fitness ciljeva pronađi u:

Fitness.com.hr webshopu

Fitness.com.hr trgovinama u Zagrebu (Vrbani, Središće)

Najveća ponuda fitness opreme, sprava za vježbanje te dodataka prehrani na jednom mjestu!

Mnogi, pa čak i oni najzagriženiji vježbači, ponekad su doživjeli „ne da mi se“ stanje uma. To je ono stanje kad vam se ne da ni pokrenuti, a kamo li uložiti svoj maksimum u trening. Posao, stres i niz drugih svakodnevnih situacija onemogućavaju nam da se maksimalno motiviramo za trening i odradimo ga na željenoj razini.

No, kako nam je jasno da je redovna tjelesna aktivnost važan preduvjet u održavanju zdravlja, ali i željene tjelesne težine te dobrog raspoloženja, u gore navedenim situacijama je moguće napraviti neke sitne trikove kako da ipak pronađete motivaciju za trening.

umor

1. Osmislite izazov

Nema boljeg osjećaja od dokazivanja nečega sebi ili drugima. Izazvati sebe da dovršite zadatak nevjerojatan je način uživanja u treningu.

Postoji toliko mnogo načina kako da osmislite izazov u svakom svom treningu. Primjerice, ako više volite kardio, izazovite se da trčite na veću udaljenost nego prošli put. Možda je vaš trenutni rekord na 5 km 40 minuta, pa ga sljedeći put pokušajte istrčati za 38 minuta. Ako više volite dizanje utega, stavite si izazov dizanja malo većih težina nego prošli put. Ili napravite više serija svake vježbe.

Izazovi donose uzbuđenje u vježbanju jer nam daju cilj da nešto postignemo. Kad postignemo ovaj cilj, osjećamo se dobro prema sebi i postajemo motivirani za daljnje poboljšanje. Stoga, ako želite više vježbati, zadajte si neke izazove!

Drugi način uživanja u vježbanju kroz izazov je bavljenje nekim sportom. Ovo je vjerojatno najlakši način vježbanja, jer kada se bavite sportom koji volite, to vam ne izgleda kao trening. Ako se trenutno ne bavite nekim sportom, pokušajte nešto u čemu mislite da biste mogli uživati. Jednom kada pronađete sport u kojem uživate, na vama je koliko ćete se ozbiljno natjecati.

2. Pronađite trening partnera

Ako vam je dosadno trenirati samima, pronađite si trening partnera. Trening s partnerom će aktivnost učiniti puno zanimljivijom, ali i izazovnijom radi momenta natjecanja s partnerom. Ako vam je trening partner nešto jači ili u boljoj kondiciji od vas, to će vas izvrsno potaknuti da napredujete i pokušate ga dostići i prestići.

Osim toga, trening uz partnera aktivnost čini manje strogom jer ćete pauze iskoristiti i za čavrljanje.

No, kod odabira trening partnera birajte one koji zaista žele vježbati i koji će vas dodatno motivirati, a ne one koji će jedva dočekati da vi spomenete kako niste raspoloženi, da vas podrže u preskakanju treninga.

partner

3. Tijekom treninga slušajte glazbu, podcaste ili neku audioknjigu

Fascinantno je kako nas slušanje omiljene ili motivirajuće glazbe može potaknuti na trening i učiniti ga ugodnijim. Primjerice, većina trkača ističe da bez omiljene glazbe ne bi mogli istrčati ni dio svojih dionica koje uspiju sa slušalicama u ušima. Ne samo da glazba motivira da budete bolji, motiviraniji već vas pravi ritmovi tjeraju i da potegnete jače.

Ako niste osoba koja uživa u glazbi, podcast ili audioknjiga mogu biti izvrsni načini da vrijeme treninga iskoristite za neku vama zanimljivu temu. Istina, podcast ili audioknjiga vas neće baš „nabrijati“ na trening, ali mogu biti pasivna distrakcija s kojom ćete trening odraditi ni ne razmišljajući o njemu.

Zaključak

Svi imamo dane i tjedne kad nam se ne da vježbati i kad nam fizička aktivnost nije prioritet. No, unatoč tome, ako smo svjesni važnosti fizičke aktivnosti i za mentalno i za fizičko zdravlje, potrudit ćemo se pronaći način da se i u tim periodima motiviramo za aktivnost, pa makar i u smanjenom intenzitetu.

Osmišljavanje izazova, pronalazak trening partnera i slušanje omiljene glazbe, podcasta ili audioknjige izvrsni su načini da doskočite situacijama u kojima će vam nedostajati motivacije i ipak trening odradite.

Vjerujte mi, nikada nikome se nije dogodilo da je žalio radi treninga na koji se ipak prisilio odraditi!

Objavljeno 23.05.2021.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!