Sanja Žuljević trenira s vama: Trening s vlastitom težinom kroz životinjske vježbe

Image

Kada se sjetimo drevnih načina prirodnog kretanja onda je logično da su vježbe s vlastitom težinom idealne za fizičku kondiciju. Ovaj način koristi vlastitu težinu kao opterećenje protiv sile teže da bi se poboljšala mišićna jakost i izdržljivost, neuromuskularno povezivanje, mobilnost i stabilnost zglobova.

BWT je sinergičan, multi-dimenzionalni, visoko proprioceptivni i funkcionalni trening koji može spriječiti ozljede tijekom i izvan treninga jer učimo prirodne pokrete. On naglašava cijeli opseg pokreta te istraživanje pokreta iz još nedefeniranih kuteva za kretanje tijela u prostoru što iziskuje, ne samo kardiovaskularnu i mišićnu energiju, nego i enormnu kontrolu cijelog tijela u bilo kojem trenutku, inervirajući ne samo velike mišiće nego i aktiviranje i regrutiranje manjih, intrinzičnih skupina mišića.

Današnji kratki trening je samo primjer bodyweight treninga kroz životinjske vježbe i potrebna vam je samo prostirka. 

Ovo je kružni trening radite i pokušajte što je moguće više fuzijski spajati vježbe. Prvi krug radite 40 sekundi, drugi krug 30, a ako koristite broj ponavljanja, možete u prvom krugu raditi 6 ponavljanja, odnosno 8 ako ste u formi (ako su unilateralne, sa svakom stranom 6), a u drugom 5, ili 6 ako ste u formi.

Pogledajte trening:

Vježbe inspirirane životinjama nisu novost. Tradicionalne discipline, kao što je Shaolin kung fu, koriste vježbe nalik na životinje da bi stvorili iznimne snažne i graciozne pokrete. U parkovima ili na igralištima, djeca čuče, pužu ili se penju kao i drugi sisavci.

Novost je što se ovi životinjski pokreti integriraju u opsežne fitnes programe da bi pomogli ljudima da postignu izuzetne rezultate. Programi inspirirani životinjskim pokretima fokusiraju se na osnovne, nagonske pokrete koji koriste cijelo tijelo umjesto pojedinih mišića, a bazirani su na konceptu funkcionalne i praktične kretnje.

Osnovni princip jest da pokret imitira onaj u prirodi. Zato i jesu mnogi lokomotorni obrasci nazvani po medvjedima, majmunima, gušterima ili zmijama. Imitiramo pokrete koji su usavršeni milijunima godina kroz evoluciju i prirodnu selekciju.

sanja zuljevic

Umjesto specijaliziranih pokreta ciljanja na jedan mišić ili mišićnu skupinu, ideja je da se razviju generalizirani pokreti za više mišića i zglobova istovremeno. Ove vježbe su poznate kao složeni pokreti koji uključuju kralježnicu i trup (“engaging your core”) te su definitivno jedan od najboljih načina da se optimizira snaga, fleksibilnost i kontrola uma i tijela.

Također, nešto što se koristi u ovom treningu su tzv. fuzije. Tradicionalne vježbe imaju pauze prije postavljanja sljedeće vježbe. Cilj u ovom treningu je iskoristiti svaku sekundu, što se postiže fuzijama, spojnicama koje spajaju jednu vježbu u drugu. Takvi prelazi i treninzi dodatno razvijaju ravnotežu, stabilnost, snagu, koordinaciju, agilnost, neuromišićnu kontrolu.

sanja zuljevic

Zagrijavanje

4 ulaska kroz gusjenicu u plank;  svaku vježbu ponoviti 4x: 

  1. tap ramena + zabacivanje potkoljenica
  1. predručenja + zasuci
  1. zanoženja + gušter
  1. koljeno twist + medo

Krug:

  1. Polugusjenica
  2. Škorpion / + sklek  
  3. 3 x otklon u škorpionu
  4. 3 x majmunski čučanj + 1x majmunski skok
  5. Gušter / + sklek
  6. Delfin

Odradite sa Sanjom i druge treninge:

Cijeli trening i ostale vježbe, pod nazivom 7. TRENING - ZOO u realnom trajanju cca 40 minuta, možete pratiti na LeeZona.rtl.hr portalu i iskoristiti trenutnu akciju od 45% na dvomjesečni MetaLIVE! paket.

U programu također imate i 5 jelovnika, mentalni trening, vizualizacije te razne teme o prehrani, vježbanju i osobnom razvoju.

Objavljeno 04.06.2019.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Dojam sadržaja
8
0
Podijeli s prijateljima!