#Ostanidoma - fitness.com.hr webshop je tu za vas!

Samo 7 i pol minuta: HIIT od 4 vježbe za topljenje masti

Image

Nemate vremena, nemate članarinu za gym i nemate rekvizite. Ništa od navedenoga nije dobar izgovor za preskočiti trening. Donosimo vam HIIT trening za koji vam treba manje od 10 minuta, ne trebate niti jedan rekvizit i možete ga odraditi u vlastitom dnevnom boravku.

Učinci: I dva sata nakon što odradite ovaj trening osjećat ćete „burn“ – metabolizam će biti ubrzan i povišen, a masti će se topiti. Savršeno, zar ne?

Stoga, stisnite zube i odradite ovaj trening najvišim mogućim intenzitetom, a kasnije uživajte u učinku.

Imate 4 vježbe. Svaku radite 30 sekundi, te odmah prelazite na sljedeću. Nakon što ste sve 4 vježbe odradili u serijama od 30 sekundi imate 30 sekundi pauze pa krećete sa sljedećim krugom. Radite 3 kruga, što znači da je ukupno trajanje treninga 7.30 minuta (3 x 2 minute vježbi i 3 x 30 sekundi pauze).

plank

Vježbe su:

  1. Trčanje u mjestu s visokim podizanjem koljena (visoki skip) – 30 sekundi
  2. Sunožni bočni skijaški skokovi – 30 sekundi (u nastavku pogledajte video izvedbe)
  3. Jumping jack – 30 sekundi
  4. Plank na opruženim rukama – 30 sekundi

Nakon što ste svaku vježbu odradili po 30 sekundi, uzmite 30 sekundi pauze pa krenite s drugim krugom.

Kod izvedbe sunožnih skijaških skokova vodite računa da doskakujete mekano. Ako niste sigurni kako se pravilno izvode sunožni skijaški skokovi pogledajte u videu: 

Ukoliko vam tri kruga ovoga treninga bude premalo, odradite i 4. krug, a po vlastitom stanju i kondiciji i peti. Bitno je da u svakom krugu držite intenzitet najvišim što možete kako biste maksimalno iskoristili prednosti HIIT treninga.

Objavljeno 05.03.2020.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!