Ojačajte imunitet: Bodyweight trening za oblikovanje čitavog tijela (video)

Image

Dolaskom hladnijih dana, nastupa vladavina gripa i prehlada. Redovitim treninzima, te prehranom bogatom vitaminima i mineralima, ojačajte imunitet i djelujte preventivno.

S težinom vlastitog tijela napravite trening koji se sastoji od vježbi snage, pilatesa i yoge - oblikujte čitavo tijelo i učvrstite duboke mišiće corea.

Bodyweight trening je podijeljen u 3 seta između kojih napravite pauzu od 60 sekundi. Pojedinu vježbu izvodite u dvije serije 10-15 ponavljanja ovisno o funkcionalno-motoričkim sposobnostima te trenutnoj tjelesnoj kondiciji.

Stojeći položaj:

  • Naizmjenični široki čučanj + odručenje
  • Bočni otklon u jednu stranu – izdržaj širokog čučnja u balansu na prstima (obje strane)
  • Dijagonalni (curtsy) iskorak na mjestu + titranje (obje strane)
  • Sklek + sunožni skok (abdukcija - adukcija)

Sjedeći položaj:

  • Most s osloncem o dlanove i jedno stopalo
  • Bočni pregib s osloncem o dlan i stopala (side bend)

Ležeći položaj:

  • Sklopka s bedrima pod pravim kutem u zraku (teaser)
  • Izdržaj sklopke – naizmjenični kosi trbuh
  • Podizanje bedara iz položaja zarolanog tijela preko glave (roll over) u dijagonalno (jack knife)
  • Ljuljanje (rocking)

Uklopite pojedinu vježbu u vaš redoviti plan treninga ili izvedite sva tri seta gore prikazanih vježbi kod kuće, u dvorani, ili prirodi. Učvrstite čitavo tijelo, osnažite kralježnicu i zdjelicu, te osjetite dobrobiti za čitavo tijelo.

Objavljeno 18.12.2017.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Dojam sadržaja
11
0
Podijeli s prijateljima!