Vježbaj kod kuće - pogledaj top 50 najpopularnijih rekvizita za kućni trening!

10-minutni trening za snažne mišiće corea

Image

Posjeti Fitness.com.hr webshop i trgovinu

Više od 3000 zadovoljnih kupaca svaki mjesec svoje proizvode kupuje u:

Fitness.com.hr webshopu

Fitness.com.hr trgovini u Zagrebu (Vrbani)

Najveća ponuda fitness opreme, sprava za vježbanje te dodataka prehrani na jednom mjestu!

Izlike da nemamo vremena za trening jedna je od najčešćih rečenica koje ćete čuti kao opravdanje zašto osoba ne vježba i nije tjelesno aktivna.

Zato vam donosimo jedan brzi 10-minutni trening za trbušne mišiće, popularno zvani core. Svi znamo da su kvalitetna prehrana i trening jednako važni kako bismo ljeti mogli na plaži pokazati trbušnjake, međutim oni imaju puno važniju ulogu od privlačenja tuđih pogleda.

Čvrst i aktivan core važan je ne samo u treningu, već i u svakodnevnom životu jer osigurava dobru posturu tijela, naročito kod osoba koje rade uredski posao čija su leđa u povećanom riziku od ozljeda. Uključivanje ovakvih kratkih treninga u svakodnevnu rutinu ne oduzima puno vremena, tako da nemate dovoljno dobar izgovor za ne isprobati ga.

Nijedna od ovih vježbi nije pretjerano teška, i iako će vam možda neke biti u početku koordinacijski zahtjevnije, ne odustajte odmah.

Struktura treninga

Trening se sastoji od 5 različitih vježbi od kojih svaka aktivira mišiće corea na drugačiji način. Svaku vježbu radite 45 sekundi, uz pauzu od 15 sekundi između vježbi, i to ponovite dva kruga. Tako će mišići biti aktivni cijelo vrijeme, a opet ćete imati dovoljno vremena da predahnete prije nove runde.

Vježbe radite kako slijede:

  1. Izdržaj na laktovima (plank)
  2. Bicikl (bicycle crunch)
  3. Kratki trbušnjaci (crunch)
  4. Podizanje nogu (leg raises)
  5. Sklopke (V sit up)

Pokušajte svako ponavljanje napraviti što ispravnije i svjesno aktivirajte mišiće corea u svakom ponavljanju. Prije treninga je svakako bitno pripremiti tijelo za ono što slijedi kao glavni dio treninga, a na kraju treba napraviti nekoliko vježbi istezanja kako bi se tijelo postupno ohladilo.

Objavljeno 02.03.2021.

Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!