OTVORENA PRVA FITNESS.com.hr TRGOVINA U ZAGREBU // KLIK ZA DETALJE!
.

Sasvim dovoljno: 10-minutni EMOM bodyweight trening!

Image

Ako ste pomislili da je 10 minuta premalo vremena za odraditi trening, grdno ste se prevarili. Pred vama je 10-minutni trening koji se sastoji od samo 3 vježbe. Vježbe se rade jedna za drugom, bez pauze, a potom se do isteka jedne minute (po krugu) uzima pauza ili aktivan odmor.

Ovaj EMOM (“every minute on the minute”) intervalni način rada je izazovan za sve razine forme te se nemojte nakon prvoga kruga zavarati misleći da se radi o laganom treningu. Što budete brže završavali krugove, to ćete vaš kardiovaskularni sustav više izazivati, a niz vježbi potiče mišićnu izdržljivost i poboljšava kapacitet za svaku buduću izvedbu ovakve vrste treninga.

Trening ide kako slijedi:

Pokrenite štopericu pa odradite:

sklekovi

  • 5 skok-čučnjeva

skok cucanj

marinci

Nakon što odradite ove 3 vježbe po 5 ponavljanja svaku, do kraja minute odmarate ili imate aktivan odmor uz primjericu vježbu kao što je plank.

Vježbe ponavljate u 10 krugova, dakle u – 10 minuta.

Prednost ovog treninga je što se radi o 3 bodyweight vježbe koje možete raditi gdje god poželite: od hotelske sobe, vlastitog doma ili fitness centra.

Objavljeno 07.11.2019.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!