Vježbaj kod kuće - pogledaj fitness opremu za kućni trening!

Zdrava pizza s 3 vrste sira

Image
Jednostavno
3 osobe
45min

Jesti pizzu s običnim bijelim brašnom odavno je postalo zaista nepotrebno. Naime, niz je varijanti pizze koje su puno zdravije, a okus je jednako dobar, a u mnogim slučajevima i bolji od klasičnoga. 

Danas vam donosim ideju za pizzu čije je tijesto napravljeno od pirovog brašna koje ne sadrži gluten i puno je zdravija varijanta od običnog bijelog brašna. 

PIZZA

Sastojci za tijesto:

Sastojci za nadjev:

  • Mozzarella u kuglicama
  • Gauda ili neki sličan sir, nariban
  • Feta sir
  • Umak od rajčice
  • Svježa rikola
  • Masline
  • Cherry rajčice
  • Začini: origano i dr. po želji

PIZZA

Postupak:

  1. Pećnicu zagrijte na 180 stupnjeva, a na protvan stavite papir za pečenje.
  2. U manjoj posudici pomiješajte kvasac, brezin šećer, vodu i 2 žlice brašna pa ostavite da stoji desetak minuta.
  3. Dok smjesa s kvascem stoji, ostatak brašna stavite u veću posudu i dodajte sol pa promiješajte.
  4. U sredini smjese oblikujte rupu pa u nju stavite maslinovo ulje i smjesu s kvascem pa krenite smjesu miješati.
  5. Mijesite smjesu dok se ne razbiju sve mrvice i dok nemate čvrstu, homogenu smjesu tijesta.
  6. Potom smjesu ostavite u posudi koju ste prije posuli brašnom (da se smjesa ne zalijepi) pa prekrijte krpom i ostavite da stoji na sobnoj temperaturi, 45-60 minuta.
  7. Nakon toga, smjesu otvadite z posude i stavite na površinu koju ste posuli brašnom, a na kojoj ćete ga razvaljati.
  8. Kad ste dobili željenu debljinu tijesta, preselite tijesto u protvan, pa naslažite nadjev.
  9. Prvo tijesto premažite bogato umakom od rajčice, pa ribanim sirom, a potom svim ostalim sastojcima (osim cherry rajčica i rikole).
  10. Stavite peći oko 30 minuta.
  11. Kad pizzu izvadite, stavite svježu rikolu i cherry rajčice i servirajte.

Objavljeno 03.05.2020.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!

Popularni recepti

Popularni recepti