Vježbaj kod kuće - pogledaj top 50 najpopularnijih rekvizita za kućni trening!

Keto proteinski brownie

Image
Jednostavno
4 osobe
60min

Kod pripreme slastica ja se vodim s nekoliko načela, želim da su ukusni, uvijek dajem prednost čokoladnima te pokušavam zadovoljiti visok proteinski unos. Dodatno, ne dodajem nikakve šećere i držim se low-carb ili keto recepata.

Recept koji slijedi je zadovoljio sve te preduvjete. Može vam biti doručak, ali i snack ili desert. Priprema je jednostavna, brownieji su puni okusom te ne sadrže žitarice, gluten, šećer ni jaja.

Sastojci:

brownie

Postupak:

  1. Zagrijte pećnicu na 175 stupnjeva, a u protvan stavite papir za pečenje. Ja sam koristila protvan 20x20 cm.
  2. U posudi pomiješajte vodu, maslac od kikirikija i brezin šećer.
  3. U drugoj posudi pomiješajte whey protein, kakao, kokosovo brašno i prašak za pecivo.
  4. Potom suhe sastojke umiješajte u vlažne i dobro promiješajte dok ne dobijete lijepu jednoličnu smjesu.
  5. Smjesu izlijte u protvan i stavite peći 40-45 minuta odnosno dok čačkalica ili vilica kojom probodete kolač nije suha.
  6. Kad je pečeno, izvadite, ostavite da se hladi pa narežite na kockice.

Objavljeno 20.01.2021.

Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!

Popularni recepti

Popularni recepti