Nestvarno dobro: Proteinski tiramisu u čaši
Prehrana

Nestvarno dobro: Proteinski tiramisu u čaši

Kremasti desert baš po našoj mjeri, preinačen da zadovoljava standarde zdravije i fit prehrane. Sa stevijom umjesto šećera, kremastim posnim sirom umjesto mascarponea, bez brašna - a opet, fin gotovo identičan kao original. Must try!

Proteinski tiramisu

Sastojci:

Za biskvit:

Za kremu:

  • 400-500 g kremastog posnog sira
  • 1/2 žličice stevije
  • Malo arome ruma
  • Par žlica kuhane i ohlađene kave
  • 1/2 mjerice whey proteina od vanilije, po želji

Za posluživanje:

  • Malo kakaa
  • Šumsko voće, po želji

Proteinski tiramisu

Priprema:

  1. Pećnicu ugrijte na 170°C, a lim za pečenje veličine oko 27x22 cm obložite papirom za pečenje.
  2. Bjelanjke odvojite od žumanjaka. 2 žumanjka izmiksajte s pola žličice stevije u prahu, 3 žlice ohlađene kave, žličicom arome ruma, whey proteinom i kakaom (koje ste prethodno pomiješali).
  3. Od bjelanjaka izmiksajte čvrsti snijeg s prstohvatom soli, pa pažljivo špatulom umiješajte u smjesu od žumanjaka, pazeći da ne istisnete zrak iz bjelanjaka. Prebacite u pleh pa pecite oko 12-15 minuta. Ostavite da se ohladi.
  4. Za kremu istucite preostala 2 žumanjka na pari zajedno s malo arome ruma, 3 žlice hladne kave i pola žličice stevije u prahu. Tucite na pari na laganoj do umjerenoj vatri pjenjačom oko 7-8 minuta, dok se krema ne počne zgušnjavati. Pazite da se žumanjci ne zgrudaju. Maknuti s pare pa pjenjačom ohladiti smjesu.
  5. U mlaku smjesu dodati kremasti posni sir i povezati. Probati pa po potrebi dodati još malo stevije.
  6. U desertnu čašu slažite red usitnjenog biskvita kojeg poškropite s malo kave, pa red kreme, potom ponovno red biskvita te završite s kremom. Ostavite barem sat vremena u hladnjaku da se ohladi.
  7. Sve pospite kakaom te po želji poslužite s malo šumskog voća.

Proteinski tiramisu

Kakav vam je članak?
Pročitaj i ovo:
  • 3 recepta za zdrave obroke s kestenima x 3
    Osim što ih možete jeste pečene i kuhane, postoji i pregršt recepata za konzumaciju kestena, od juha, salata i raznih finih slastica.
  • U slast: 3 recepta za fitness tiramisu x 18
    Tiramisu je poznati kolač koji svoje porijeklo vuče iz Italije. Budući da originalni recept sadrži namirnice koje nisu "fitness approved", fitness zajednica je smislila nekoliko verzija tiramisua od z...
Na forumu ima 0 komentara na ovu temu
Forum
Opcije
Isprintaj
Veličina slova

Objavljeno: 27.02.2019
Piše:
Nikolina Dianežević