Nestvarno dobro: Proteinski tiramisu u čaši

Image

Kremasti desert baš po našoj mjeri, preinačen da zadovoljava standarde zdravije i fit prehrane. Sa stevijom umjesto šećera, kremastim posnim sirom umjesto mascarponea, bez brašna - a opet, fin gotovo identičan kao original. Must try!

Proteinski tiramisu

Sastojci:

Za biskvit:

Za kremu:

  • 400-500 g kremastog posnog sira
  • 1/2 žličice stevije
  • Malo arome ruma
  • Par žlica kuhane i ohlađene kave
  • 1/2 mjerice whey proteina od vanilije, po želji

Za posluživanje:

  • Malo kakaa
  • Šumsko voće, po želji

Proteinski tiramisu

Priprema:

  1. Pećnicu ugrijte na 170°C, a lim za pečenje veličine oko 27x22 cm obložite papirom za pečenje.
  2. Bjelanjke odvojite od žumanjaka. 2 žumanjka izmiksajte s pola žličice stevije u prahu, 3 žlice ohlađene kave, žličicom arome ruma, whey proteinom i kakaom (koje ste prethodno pomiješali).
  3. Od bjelanjaka izmiksajte čvrsti snijeg s prstohvatom soli, pa pažljivo špatulom umiješajte u smjesu od žumanjaka, pazeći da ne istisnete zrak iz bjelanjaka. Prebacite u pleh pa pecite oko 12-15 minuta. Ostavite da se ohladi.
  4. Za kremu istucite preostala 2 žumanjka na pari zajedno s malo arome ruma, 3 žlice hladne kave i pola žličice stevije u prahu. Tucite na pari na laganoj do umjerenoj vatri pjenjačom oko 7-8 minuta, dok se krema ne počne zgušnjavati. Pazite da se žumanjci ne zgrudaju. Maknuti s pare pa pjenjačom ohladiti smjesu.
  5. U mlaku smjesu dodati kremasti posni sir i povezati. Probati pa po potrebi dodati još malo stevije.
  6. U desertnu čašu slažite red usitnjenog biskvita kojeg poškropite s malo kave, pa red kreme, potom ponovno red biskvita te završite s kremom. Ostavite barem sat vremena u hladnjaku da se ohladi.
  7. Sve pospite kakaom te po želji poslužite s malo šumskog voća.

Proteinski tiramisu

Objavljeno 27.02.2019.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Dojam sadržaja
5
0
Podijeli s prijateljima!