Bolje od originala: Proteinske knedle od pirovog brašna

Image

Ovo MORATE probati! Knedličke nas oduvijek podsjećaju na djetinjstvo, bakinu kuhinju i, samim time, nekako griju oko srca. Naša zdravija verzija je podjednako ukusna kao original, ali s puno boljim nutritivnim sastavom.

Integralno pirovo brašno umjesto običnog bijelog pšeničnog brašna, minimalan dodatak (kokosovog) šećera, dodatak whey proteina za poboljšanje omjera makronutrijenata, te ukusno punjenje od čokoladnog proteinskog namaza i šumskog voća, po želji!

Uz njih smo umjesto tradicionalnih preljeva od maslaca i krušnih mrvica napravili lagan i osvježavajuć preljev od šumskog voća te dobili desert za pamćenje.

Proteinske knedle

Sastojci (za 4 osobe):

Proteinske knedle

Priprema:

  1. Čokoladni proteinski namaz stavite u hladnjak kako bi bio čvršći.
  2. Polovicu lagano ugrijanog mlijeka pomiješajte u visokoj posudi s kokosovim šećerom, razmrvljenim kvascem te žličicom pirovog brašna. Ostavite na toplome oko 15 minuta da se kvasac aktivira.
  3. U većoj zdjeli izmiješajte oko 180 g pirovog brašna, tapioku i whey protein. Žumanjak odvojite od bjelanjka te žumanjak lagano izlupajte i dodajte u brašno (bjelanjak sačuvajte). U brašno dodajte i aktivirani kvasac te ostatak mlakog mlijeka. Sve vilicom krenite miješati dok ne počne nalikovati na tijesto. Prebacite na lagano pobrašnjenu podlogu, dodajući još brašna ili mlijeka po potrebi, da dobijete kompaktno i glatko tijesto. Kratko mijesite, a zatim stavite u posudu, pokrijte čistom kuhinjskom krpom i ostavite da se na toplome diže barem 30 minuta.
  4. Zakuhati veliki lonac s vodom. Dignuto tijesto kratko premijesiti te na radnoj površini lagano posutoj brašnom razvaljati na debljinu oko 5 mm. Rezati kvadrate veličine oko 7x7 cm.
  5. Na sredinu svake kocke stavite po pola žličice do žličicu proteinskog namaza kojeg ste izvadili iz hladnjaka, te možete u sredini staviti u po komadić smrznutog šumskog voća kao npr. kupine ili maline, po želji.
  6. Sačuvani bjelanjak lagano izmućkajte vilicom te njime pomoću kistića premažite lagano rubove svake kocke tijesta. To će pomoći da se rubovi tijesta bolje slijepe dok ih zatvarate u kuglicu. Pažljivo oblikujte i zatvorite kuglice, kako nadjev ne bi iscurio. Kuhajte u zakuhanoj vodi koja tek lagano krčka, oko 5-7 minuta. Ocijedite.
  7. Za preljev u lončić stavite oko 200 g smrznutog šumskog voća, par žlica vode i malo meda ili kokosovog šećera, po ukusu. Sve kuhajte par minuta, a po želji možete zgusnuti s malo tapioke razmućene u par žlica vode. Preljev poslužite s knedlama i uživajte.

Proteinske knedle

Objavljeno 13.01.2019.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!