Za bezbrižno grickanje: Keto krekeri

Image

Fora ideja za grickanje za one koji izbjegavaju ugljikohidrate. Poslužite ih s umakom po želji na bazi rajčice, grčkog jogurta ili možda avokada i uživajte u zdravoj grickalici uz film. Po želji u tijesto dodajte i malo začina po svom ukusu, kao što su na primjer suhi bosiljak ili kopar.

keto kreker

Sastojci (za 20-ak komada):

Umaci:

keto kreker

Priprema:

  1. U kuhinjskom mikseru s nastavkom za tijesta, dobro izmiksajte kokosovo brašno, sol i jaja (možete i ručno, vilicom).
  2. Mozzarellu naribajte ili još bolje, kupite naribanu (pustit će manje tekućine). U mikrovalnoj ili u teflonskoj posudi na pari rastopite mozzarellu tako da bude glatka i lagana za miješanje. Odmah je dodajte u mikser i miksajte dok se sve ne poveže i formira tijesto. Doradite rukama po potrebi te umotajte u plastičnu foliju i stavite u hladnjak na oko sat vremena.
  3. Lim za pečenje obložite papirom, a pećnicu upalite na 175°C. Dva komada papira za pečenje (možete uzeti onaj jedan koji ste stavili na lim pa ga kasnije vratiti) namastite s malo kokosovog ulja u spreju ili otopljenog, te između njih izvaljajte tijesto u tanki pravokutnik (debljine oko 0,4 cm).
  4. Od tijesta izrežite kockaste ili pravokutne krekere, posložite ih na lim obložen papirom te lagano izbockajte vilicom. Pecite oko 10-15 minuta, ovisno o jačini vaše pećnice, da tek postanu malo zlaćani na rubovima. Ne smiju postati cijeli smećkasti.
  5. Zatim isključite pećnicu, vrata pećnice otvorite “na kip” tek toliko, te ostavite kekse još oko pola sata unutra. Tako će postati hrskaviji.
  6. Poslužite s umacima po želji, mi smo koristili Zero ketchup te lagani umak izmiješan od grčkog jogurta, soli, papra i svježeg vlasca.

keto krekeri

Objavljeno 16.11.2018.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Dojam sadržaja
7
0
Podijeli s prijateljima!