#Ostanidoma - fitness.com.hr webshop je tu za vas!

Divota najdivnija: Low-carb tiramisu

Image
Uz malo truda
6 osobe
75min

Tiramisu je kolač i slastica koju mnog među nama obožavaju. No, isto tako, ako barem malo pazite na prehranu i unos nepotrebnih kalorija, svjesni smo da klasično pripremljen tiramisu nije baš najzdravije i najsretnije rješenje. No, to ne znači da se trebamo oprostiti s ovim kolačem, jednostavno možemo uživati u njegovoj zdravoj varijanti.

Pred vama je recept za zdravi tiramisu, s malo ugljikohidrata, koji mogu jesti svi koji paze na liniju.

tiramisu

Sastojci za „kore“:

Sastojci za kremu:

tiramisu

Postupak:

  1. Zagrijte pećnicu na 175 stupnjeva.
  2. Svi sastojci trebaju biti na sobnoj temperaturi.
  3. Odvojite bjelanjke od žumanjaka pa bjelanjke istucite u čvrsti snijeg.
  4. U drugoj posudi pomiješajte žumanjke, sladilo, bademovo mlijeko i ekstrakt badema.
  5. U odvojenoj posudi pomiješajte sve suhe sastojke.
  6. Nježno smjesu sa žumanjcima umiješajte u snijeg od bjelanjaka a potom polako dodajte suhe sastojke. Nemojte previše miješati da što više zadržite pjenastu strukturu.
  7. Smjesu istresite u protvan i pecite 35-45 minuta. Znat ćete da je pečeno kad čačkalica kojom probodete smjesu bude suha.
  8. Kad je gotovo, izvadite i ohladite pa smjesu prerežite na 2 ili 3 jednako debela dijela.
  9. Skuhajte 2 jaka espressa i prerezane „kore“ dobro natopite kavom.
  10. Pomiješajte mascarpone sa sladilom i ekstraktom vanilije pa smjesu podijelite na onoliko dijelova koliko imate „kora“.
  11. Prvu koru premažite prvim dijelom smjese pa bogato pospite kakaom te poklopite sljedećom korom.
  12. Posložite red kore, red smjese koliko ih imate.
  13. Ovako gotov tiramisu stavite u hladnjak na barem 4-5 sati, da se prožmu sokovi i tiramisu dobije svoju sočnost i aromu.

Uživajte u svakom zalogaju!

Objavljeno 15.03.2020.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!

Popularni recepti

Popularni recepti