Kako se Margot Robbie pripremala za ulogu u Suicide Squad?
Lifestyle

Kako se Margot Robbie pripremala za ulogu u Suicide Squad?

Odigrati ulogu sexy zlikovke Harley Quinn u novoj filmskoj adaptaciji popularnog DC stripa Suicide Squad, nije bio tako lak zadatak, no Margot Robbie je za to bila i više nego spremna - prije svega postignuvši formu koja nije ostala nezapažena.

Mlada australska glumica zasukala je rukave i zahvaljujući svom treneru Andie Heckeru u samo 3 tjedna tokom snimanja filma oblikovala svoje inače isklesano tijelo, kako bi izgledala savršeno u minimalističkoj odjeći namijenjenoj liku kojeg je glumila.

Margot je i prije angažmana na spomenutom filmu bila disciplinirana u treningu te je tako sa svojim trenerom radila 4-5 puta tjedno po sat vremena, no vidjevši što je čeka u novoj ulozi nije imala drugog izbora nego pojačati tempo. Naime, prilikom dolaska na set Margot je ugledavši kostim koji ju je čekao shvatila da će se usprkos dobroj formi koju je i tada imala morati potruditi još malo više.

margot robbie

Kardio trening i pilates reformer

Andie Hecker, bivši baletan, sa Margot je radio 2-3h dnevno, svaki dan u tjednu, prije i nakon odlaska lijepe glumice na set. Da bi njegova klijentica izgledala savršeno u kratkim hlačicama i pripijenoj majici, Andie se posebno fokusirao na vježbe za trbuh, noge i stražnjicu, i to uglavnom služeći se mnogim varijantama pregibanja trupa te izdržaja od kojih je većina odrađena na pilates reformeru kao i kardio vježbama (trčanjem, plivanjem, skokovima na trampolinu te baletnim skokovima).

Bez obzira na privilegirane određene dijelove tijela te mnoštva odrađenih trbušnjaka, trening je bio tako složen da je obuhvaćao cijelo tijelo kako bi se pojačano trošila energija i postigao njegov uravnoteženi razvoj. Razne vrste izdržaja bile su okosnica treninga, kao i podizanja nogu na reformeru na kojem su odrađivali gotovo cijeli trening, i to u smjeru većeg broja ponavljanja (20-50) radi pojačane tenzije.

Tim vježbama Andie je nastojao oblikovati tijelo glumice na način da sačuva njene ženstvene obline te da niti jedan dio ne bude prenaglašen.

Zbog istog razloga Margot nije pratila nikakav određeni režim prehrane već je samo malo pripazila na kvalitetu hrane koju je birala, bez drastičnih režima koji bi ugrozili njenu ženstvenu figuru kojom se ponosila.

Minijaturan kostim slavne glumice tražio je i pojačan fokus na izgrađivanje snažne i lijepo oblikovane stražnjice te je tako za taj dio bilo namijenjeno veće opterećenje i nešto manji broj ponavljanja nego na ostalim vježbama kako bi se izgradio mišić. U tu svrhu, Andie je za Margot pripremio malo teže utege oko gležnja nego inače (od 2,5 kg) te se tako držao najviše 20 ponavljanja vodeći brigu da  se pokret izvodi pravilno, s maksimalnom koncentracijom na gluteus, ne na zadnju ložu.

margot robbie

Vježbe su obuhvaćale razna podizanja nogu, klasične vježbe za stražnjicu. Takvim načinom radili su na prostirci, no glavnina vježbi bila je ipak izvedena na reformeru, u različitim opsezima pokreta i iz različitih kuteva. Ako se pitate što sa čučnjevima po mnogima kralj svih vježbi za noge, ali i općenito, ovaj put je bio izbačen iz igre.

„Osobno, nisam fan klasičnih čučnjeva zbog dominacije kvadricepsa, te se tako za stražnjicu volim fokusirati na izometrične vježbe“, izjavio je slavni trener.

Što se vježbi za nogu tiče, posebno su radili na unutarnjem i vanjskom dijelu bedara kako ne bi prenaglasili velike mišićne skupine – kvadricepse i zadnju ložu. Jedna od čestih vježbi u kojoj je bilo angažirano cijelo tijelo bio je izdržaj po strani te podizanje noge iz te pozicije sa utegom na gležnju. Ta izuzetno izazovna vježba za cijeli trup, kose trbušne mišiće, te vanjski dio bedara također se izvodila u 30-40 ponavljanje, kao i sve ostale vježbe.

Iako i sve do sada rečeno zvuči kao dovoljan izazov, da biste stekli pravi uvid u glumičin munjeviti tempo, pogledajte njezin tipičan dan kroz cijela 3 mjeseca:

Jutarnji trening: Plivanje

Smatrajući to jednim od najefektivnijih načina da se spoje dobrobiti izdržljivosti i snage, Hecker i Robbie svako su jutro počinjali sa 45 minuta plivanja u bazenu. Hecker je stajao uz rub bazena te davao upute Margot kojim stilom da pliva te određivao tempo, kako bi svaki krug bio različit i izazovan.

Popodnevni trening: Pilates

Nakon plivanja, Margot bi odradila par sati snimanja te se u popodnevnim satima ponovo našla sa svojim trenerom kako bi odradila sat vremena treninga cijelog tijela na pilates reformeru, uključujući i određene vježbe inspirirane baletom (što joj nije predstavljalo problem s obzirom na to da se njime bavila u mlađim danima), no sa dodanim opterećenjem. Na određene dane Hecker je trening na reformeru zamijenio pilatesom na prostirci ili bi pak uključio vježbe razvoja stabilizacije na Bosu lopti.

margot robbie

Večernji trening: Kardio

Ukoliko bi ostalo još malo snage nakon sljedećeg seta snimanja, na kraju dana Margot bi odradila još najviše sat vremena treninga na trampolinu, preskakanje vijače ili baletne skokove. U danima kad je Margot ipak bila preumorna za treći trening u danu, odradilo bi se istezanje, no kako Hecker kaže: „To se nije događalo prečesto. Znali smo da nemamo puno vremena za gubljenje i Margot je to uzela jako ozbiljno. 3 tjedna? Ok, odradit ćemo to.“

I zaista je odradila. Hecker i Margot u kompletu su odradili odličan posao i još jednom dokazala kako uz izuzetnu volju, disciplinu, pravi motiv i dobar plan, kratki vremenski rok definitivno nije prepreka za pozitivnu promjenu.

Kakav vam je članak?
Pročitaj i ovo:
Na forumu ima 0 komentara na ovu temu
Forum
Opcije
Isprintaj
Veličina slova

Objavljeno: 02.10.2016
Piše:
Martina Banić