Martina Boss: Tko kaže da ne smijete pojesti pizzu ili palačinke?
Lifestyle

Martina Boss: Tko kaže da ne smijete pojesti pizzu ili palačinke?

Svijest o važnosti vježbanja i brige o zdravlju raste iz godine u godinu, a tome svakako doprinose ne samo mediji, već i osobe iz fitness svijeta koje svojim primjerom pokazuju prednosti vježbanja i brige o prehrani i zdravim navikama, općenito.

Među njima se u posljednjih godinu dana istaklo ime Martine Boss, mlade Zagrepčanke koja svojim i primjerom i znanjem pomaže mnogima da steknu zdrave fitness navike. Martina je Fitness.com.hr ambasadorica i svakako je možemo nazvati jednom od medijski najutjecajnijih osoba u svijetu fitnessa.

Povodom pete obljetnice Martininog fitness putovanja, razgovarali smo s njom o planovima za budućnost, ali i navikama koje ima i tajnama njezine uvijek izvrsne linije.

Pozdrav Martina. Kako bi se predstavila čitateljima našeg portala?

Pozdrav fitovci! Ja sam Martina, certificirana fitness trenerica, studentica četvrte godine studija odnosa s javnošću i veeelika zaljubljenica u fitness i zdrav način života.

Prve sam tri godine studirala novinarstvo, no ipak je prevladala ljubav prema vježbanju. Ipak, uspijevam spojiti to dvoje u svojim svakodnevnim objavama na društvenim mrežama te člancima za portale i novine.

martina boss

Koliko dugo vježbaš i kakve treninge najčešće radiš?

U teretanu sam krenula 4.1.2012, dakle prije 5 godina. Od tada pa do danas najduža pauza od treninga bila je mjesec dana i to zbog operacije. Volim vježbati s utezima, ali ne bježim ni od cardija. Cardio također ima brojne benefite za naše tijelo, s toga se trudim odrađivati ga barem 1x tjedno. Probala sam svašta, grupne treninge, ples, crossfit, čak sam se kratko upustila i u satove joge, no meni najdraži ''teritorij'' je upravo teretana i težinski treninzi.

Gdje sežu tvoji fitness počeci i kako si se odlučila za posao osobne i online trenerice?

Moji fitness počeci sežu i prije 2012. godine. U razredu sam bila jedna od rijetkih cura koja nije bježala sa satova tjelesnog, bila sam odlična u trčanju te sam čak dobila poziv od jednog zagrebačkog atletskog kluba da im se pridružim u treninzima. Prije teretane redovito sam vježbala kod kuće i odlazila na trčanje nekoliko puta tjedno. Odlazila sam i na satove latinoameričkih plesova te kasnije i na MTV Jazz dance.

Krenuvši u teretanu, posuđivala sam raznu fitness literaturu te knjige o nutricionizmu. Sve sam čitala i istraživala s velikim zanimanjem te je logičan slijed bilo upisivanje fitness učilišta i dodatno obrazovanje u tom području. Online suradnje s klijentima započela sam prije 2 godine otvorivši Facebook stranicu Martina Boss Fitness, a redovite upite dobivam i na Instagramu te naravno mailu.

martina boss

S koliko si klijenata dosad radila i jesu li tvoji klijenti samo iz Hr ili i iz regije?

Ne brojim, imam sve klijente zapisane no nisam se nikada primila brojanja, zaista ih je puno!

Nakon Hrvatske, najviše klijenata imam u Bosni i Hercegovini, zatim Srbiji i Njemačkoj, Sloveniji, Austriji, slijedi Crna Gora pa Makedonija, Švicarska i Irska! Što se pratitelja tiče, najviše me ljudi prati iz Zagreba, zatim slijede Split i Osijek, Rijeka, Mostar, Sarajevo, Beograd, Zadar..

S kojim se zahtjevima najčešće susrećeš od klijenata i što si zamijetila da je najteže prihvatiti od strane klijenata?

Najčešći su zahtjevi naravno oni vezani uz mršavljenje. Svi spominju gubitak masnog tkiva, a nitko dobivanje na mišićnoj masi. Oko toga se dosta trudim, da ljudi shvate kako ljudsko tijelo funkcionira te da je nemoguće pretvoriti mast u mišić i obrnuto. Najteže im pada mijenjati prehrambene navike. Svi će se natjerati na 3-4 treninga tjedno, no reći "ne" kad drugi jedu pizzu - vrlo teško.

martina boss

Koji je tvoj savjet klijentima, kako ustrajati u ostvarenju fitness ciljeva?

Najvažniji je kontinuitet. Rezultati se ne postižu od 10 ili 20 treninga, od jednog ili pet zdravih obroka. Do rezultata se dolazi svaki dan, svakim obrokom. Čak je i lošije odrađen trening bolji od onog kojeg uopće nismo napravili. Zacrtajmo si ciljeve, napravimo plan kako do njih i samo hrabro. Svi pojedemo pizzu i palačinke, ali sutradan se vratimo na stari put koji nas vodi do rezultata.

Koje suplemente najčešće preporučuješ klijentima i koje suplemente osobno koristiš?

Od suplemenata najčešće preporučujem whey protein i BCAA. Oba suplementa osobno koristim posljednje 3-4 godine, a odnedavno i Tonalin CLA.

Koliko obroka dnevno imaš u svojem jelovniku? Koji ti je omiljeni cheat meal i koliko često ga konzumiraš?

Dnevno imam 4-6 obroka, najčešće je to zlatna sredina-5. Uhvatim se jednog cheata i ''peglam'' po njemu mjesecima, zatim se zasitim i pređem na nešto drugo.

Npr. par vikenda za redom volim pojesti samo palačinku (ovo ''samo'' ne znači da je palačinka prazna haha), zatim par vikenda pojedem pizzu ili hamburger, a imam i par restorana u koja volim otići pa pojedem sve i svašta u slijedovima.

martina boss

Kako još održavaš svoju super formu izvan teretane?

Zimi sam češće u teretani nego ljeti jer su mi mogućnosti ograničene. Ne volim trčati vani kada je jako hladno pa odradim i do 6 treninga tjedno u teretani. Ljeti sam svaki dan na rolama, u šetnjama, ljeti volim plivati.. trudim se i izvan tih sat-sat i pol u teretani živjeti što aktivnije. Naravno, volim se i izležavati i odmoriti.. ni to se ne smije zanemariti.

Koji su ti planovi za budućnost?

Planovi su vrlo veliki i puno ih je.. i meni je ponekad smiješno što sve želim i na čemu radim, no sigurna sam da ću to i ostvariti. Pratite me i vidjet ćete ;)

martina boss

Kako si zadovoljna suradnjom s fitness.com.hr portalom do sada?

Drago mi je da sam postala dio Fitness.com.hr ekipe i jako sam zadovoljna našom suradnjom. Vjerujem da je pred nama još puno novih i uspješnih projekata i to me baš veseli. :)

P.S a vesele me i vaši paketi koji uvijek stignu na vrijeme i s raznim iznenađenjima, najbolji ste! :)

Kakav vam je članak?
Pročitaj i ovo:
Na forumu ima 0 komentara na ovu temu
Forum
Opcije
Isprintaj
Veličina slova

Objavljeno: 14.01.2017
Piše:
Zorana Jagodić