Vrućine dolaze - savjeti za lakši korak !

Image

Zbog vrućine vaše su noge sklone otečenosti i težini. Ali, to ne znači da se s tim morate pomiriti. Naš mini vodič pomoći će vam da noge ostanu u dobroj formi.

Napete, čvrste, ali prije svega lagane: želite takav osjećaj u nogama. Naprotiv, osjećate da su otečene i teške, posebno navečer. Za to je kriva cirkulacija, izložena stresu zbog nepravilnog držanja i ljetnih vrućina.

Pri visokim temperaturama vene na nogama se lagano šire i više ne osiguravaju pravilan povratak krvi u srce. Dolazi do zadržavanja tekućine, a posljedice osjećate odmah.

Ako na vrijeme nešto poduzmete, možete izbjeći te neugodne probleme. Naši savjeti pomoći će vam u tome.

Hodajte, hodajte... U minuti morate napraviti 120 koraka kako biste navikli hodati umjerenim tempom što je izuzetno važno ako želite izbjeći zadržavanje tekućine i otečenost nogu.

Pri hodanju svod stopala i mišići listova se stežu te na taj način potiču i olakšavaju povratak krvi u srce. Naravno, jedna minuta hoda nije dovoljna! Prema mišljenju stručnjaka, potrebno je barem 20 minuta hoda svaki dan.

Plivanje je dobro došlo

Nije potrebno čak niti da znate plivati, dovoljno je održavati se na površini vode. Naime, svaki pokret napravljen u vodi potiče cirkulaciju krvi i poboljšava elastičnost unutrašnjih stijenki žila više od bilo koje druge fizičke aktivnosti.

U čemu je tajna ?

U vodi ste lakši, stoga je i pritisak težine tijela na noge manji. Idealno vrijeme? Trideset minuta plivanja tri puta tjedno.

Oprezno s vrućom vodom

Dugotrajno izlaganje suncu je zabranjeno. Isto vrijedi i za prevruće kupke i saune jer toplina uzrokuje širenje kapilara i vena što dovodi do osjećaja težine i otečenosti nogu.

Ne možete se odreći vruće kupke? Priuštite si najviše tri minute, a zatim isperite noge hladnom vodom tako da mlaz tuša usmjerite prema gore.

Masirajte se rukama

Evo jedne automasaže koja će vam pomoći da održite noge laganima. Rukama primite stopala, zatim lagano pritišćite palčevima područja između i ispod prstiju pa polako nastavite masažom do sredine tabana te od sredine prema peti.

Na taj način masirajte svako stopalo tri minute. Zatim palcem i kažiprstom obiju ruku tri minute masirajte zamišljenu liniju koja povezuje gležanj i udubinu koljena. Nakon toga otvorenim dlanom dvije minute masirajte vanjsku stranu bedra, od koljena do kuka.

Šetajte se plićakom

Hodajte u plićaku, na obali mora: priuštit ćete si mikromasažu, a osim toga, hodanje kroz vodu jača mišiće i čini noge napetijima. Da bi masaža bila učinkovita, voda vam treba dosezati do struka i trebate hodati najmanje 10 minuta, polaganim koracima te polažući cijelo stopalo na dno.

Kupka opušta

Opuštajućom večernjom kupkom podarite lakoću svojim nogama. U mlaku vodu stavite šaku kuhinjske soli i šaku listova ružmarina: sol ima dekongestivno djelovanje, a ružmarin je vrlo djelotvoran tonik.

Ako su noge jako otečene, dodajte dvije šake listova matičnjaka. Stopala namažite 10 minuta, zatim ih obrišite trljajući ih ručnikom od prstiju prema peti.

Limfodrenaža

Limfodrenaža je najbolje što možete učiniti ako želite imati lagane noge. To je vrlo blaga masaža kojom se pospješuje uklanjanje tekućine što se nakuplja između pojedinih stanica.

Osim toga, poboljšava cirkulaciju i povećava oksidaciju tkiva. Primjenjuje se u salonima ljepote, trajanje tretmana je oko 25 minuta, a cijena od 60 kuna naviše. Uglavnom se preporučuju ciklusi od 10 tretmana, po jedan tjedno.

Kućna hidroterapija

Isprobajte tretman hidroterapije "uradi sam". Napunite kadu vrućom vodom i stavite u nju 5 kila krupne kuhinjske soli: uronite cijelo tijelo u vodu ili pak namačite samo noge do koljena, barem 10 minuta. Plutajući, noge će postati puno lakše, a pritisak vode masirat će stijenke žila.

Imate tuš ?

U tom slučaju tretman završite sa 2-3 mlaza hladne vode odozdo prema gore.

Koristite kreme

Hladne kreme s eteričnim uljima pospješuju prokrvljenost nogu, uklanjaju natekline stopala i gležnjeva te ostavljaju ugodan osjećaj svježine na koži. Proizvodi za jačanje tkiva očuvat će kožu na bedrima i stražnjici.

Savjet :

Proizvode jednom do dvaput dnevno kružnim pokretima nanesite od gležnjeva prema gore. Tako ćete spriječiti pojavu ili barem ublažiti nelijepe strije. Kako Tena navodi, proizvodi za intenzivno vraćanje napetosti djeluju u obliku kura u trajanju od 4 do 6 tjedana.

Često se sastoje iz kombinacije proizvoda koji djeluju na izlučivanje štetnih tvari i na napetost, kao što su dodaci kupkama, ulja za masažu i kreme.

Objavljeno 12.10.2006.

Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Dojam sadržaja
2
1
Podijeli s prijateljima!