Pokreti koji će otopiti neugledne masne naslage
Vježbe

Pokreti koji će otopiti neugledne masne naslage

Napravite male preinake u vašoj rutini i riješite se masnih naslaga.

Whey protein

1. Skratite period odmora

Progresivno skidanje sekundi s vašeg perioda odmora pomoći će vam da ubrzate metabolizam. Samo nemojte pretjerati, upozorava Joe Stankowski, C.P.T., trener u Grand Rapids. "Potrebno vam je minimum 30 sekundi odmora inače riskirate da jednostavno izgorite, tj. ostanete potpuno bez energije." kaže Stankowski. Jedina iznimka ovome pravilu je kružni trening jer ne zahtijeva odmor između setova.

2. Trenirajte cijelo tijelo

Ako ste slijedili odvojenu rutinu – gornji dio tijela jedan dan, donji dio tijela sljedeći – spojite rutine u jednu. Razina hormona u tijelu će porasti i lakše ćete se riješiti neželjenih naslaga.

3. Izmjenjujte setove

Izvedite set za donji dio tijela, zatim za gornji dio tijela, npr. čučanj pa veslanje. Na ovaj se način jedna grupa mišića oporavlja dok vježbate drugu.

Whey protein

4. Povećajte brzinu dizanja

Riješit ćete se više kalorija izvođenjem eksplozivnih vježbi poput plyo trbušnjaka (podižete se u zrak), skokovima na kutiju ili se možete koristiti lakšim utezima i eksplozivnije ih podizati u gornjoj fazi pokreta.

5. Smanjite broj ponavljanja

Većina je vježbi bazirana na 10 ponavljanja po setu. Prema mišljenju Jima Smitha, C.S.C.S., trenera snage u Sayru, jače ćete ubrzati metabolizam tako što ćete smanjiti broj ponavljanja i dodati još jedan set. Isprobajte set sa 6-8 ponavljanja.

Kakav vam je članak?
Pročitaj i ovo:
  • 11 savjeta kako trenirati x 51
    Trenirajte naporno - kada ste na fizičkom treningu fokusirajte se da ulažete maksimum napora u vježbe. To ne znači da morate "lizati znoj s poda", niti da vas trener treba mlatiti kako bi vas natjerao...
  • Aktivni i zdravi i u srebrnim godinama x 7
    Je li moguće, kao s dobrim vinom, da s godinama budemo sve bolje ? U neku ruku da, i to održavajući zdravlje i tjelesnu aktivnost. Istraživanja pokazuju da osobe treće životne dobi koje ostaju tjelesn...
Na forumu ima 0 komentara na ovu temu
Forum
Opcije
Isprintaj
Veličina slova

Objavljeno: 12.04.2010
Piše:
Ivana Ajduković