Super popusti na više od 200 fitness proizvoda! Iskoristi priliku

4 razloga zašto ni stotinama trbušnjaka nećete dobiti lijepo oblikovan trbuh

Image

Lijepo oblikovan trbuh na kojima se više ili manje naziru trbušni mišići san je mnogima. No, svakodnevna izvedba stotina i stotina trbušnjaka nije rješenje za ostvarenje toga sna, iako i dalje u fitness centrima redovno viđamo one koji „ubijaju“ trbušnjake u nadi da će im to oblikovati mišiće trbuha i dati zadovoljavajući odraz u ogledalu.

Istina je, društvene mreže su dodatno pripomogle tome neznanju jer svakodnevno gledamo one koji imaju savršene trbuhe i oni (tako nam se čini) jedino što rade su raznorazni trbušnjaci.

abs

No, od trbušnjaka nećemo dobiti lijep trbuh. Evo 4 razloga zašto:

1. Mast je nemoguće lokalno topiti

Uobičajen je mit da će se izvedbom trbušnjaka potaknuti topljenje masnoga tkiva upravo u području trbuha. Nažalost, proces se ne odvija na taj način. Proces topljenja masnoga tkiva se (kad su ostvareni preduvjeti za to) događa istovremeno po cijelom tijelu, pa tako zahvaća i područje trbuha, ali ne više ili intenzivnije od drugih dijelova tijela.

Stoga, pravilno isplaniranim treningom snage i primjerenom prehranom s kalorijskim deficitom postići ćete redukciju masnoga tkiva i mišićni tonus, ali ravnomjerno po cijelome tijelu.

2. Morate se fokusirati na masti općenito

Udio tjelesne masti najvažniji je faktor koji utječe na to kako vaše tijelo izgleda – on skriva ili pokazuje definiciju vašeg tijela. Čak i kako imate puno mišićne mase, mast je može prekriti i sakriti. Istovremeno, neki jako mršavi ljudi, s jako malo mišića, radi niskog udjela masti izgledaju mišićavo i definirano.

Isto vrijedi i za izvođenje stotina trbušnjaka: možete imati lijepo izgrađene trbušne mišiće, ali ih mast prekriva. Stoga, što nam je činiti?

Cilj bi nam svima trebao biti potrošnja masnoga tkiva uz održavanje mišićne mase, što se postiže laganim kalorijskim deficitom i primjerenim treningom snage. Uz to, važan je dostatan unos proteina i održavanje aktivnoga životnog ritma.

Nažalost, upravo je trbuh točka s koje mnogima mast odlazi posljednja, pa u ovom procesu morate biti jako strpljivi i uporni. Trbušnjacima nećete proces ubrzati, ali ukupno topljenje masnoga tkiva hoće.

abs

3. Trbušnjaci troše jako malo kalorija

Pojedine vježbe zaista doprinose lakšem postizanju kalorijskog deficita, a upravo su deficit i aktivan način života presudni za skidanje masnoga tkiva i sve bolji izgled trbuha. No, trbušnjaci definitivno nisu neka vježba koja se može pohvaliti velikom kalorijskom potrošnjom. Radi se o izolacijskim vježbama koje aktiviraju malo mišića i troše malo energije.

Umjesto njih, veći ćete kalorijsku potrošnju postići složenim višezglobnim vježbama poput čučnjeva, mrtvih dizanja te različitih potisaka za ramena i prsa. Kad govorimo o kardio treningu, uvijek prednost daje HIIT treningu koji značajno podiže srčane otkucaje a s time i potrošnju kalorija.

4. Vježbe za trbuh ne mijenjaju vašu tjelesnu kompoziciju

Što vam izgleda impresivnije: mišićavo tijelo s lijepo oblikovanim trbušnjacima ili mršavo tijelo s vidljivim trbušnjacima? Nažalost, upravo u ovome mnogi griješe. Da biste razvili trbušnjake koje želite, morate poraditi na promjeni ukupne tjelesne kompozicije. Klasične vježbe za trbuh ne aktiviraju dovoljno druge mišićne skupine da bi se taj cilj postigao.

Ozbiljne trening rutine i programi s ciljem izgradnje mišićne mase, doprinijet će i tome da mišići trbuha počnu dobivati svoj oblik i lijep izgled. Samo mršavljenje, bez izgradnje mišića dovest će do mršavog izgleda bez oblikovanih i vidljivih mišića.

abs

Zaključak

Vježbe za trbuh nisu beskorisne, ali vam svakako ne trebaju biti prioritet ako vam je cilj lijepo oblikovan i mišićav trbuh. Cilj vam treba biti spuštanje udjela masnoga tkiva u organizmu, a što će se ocrtati i na mišićima trbuha.

Spuštanje body fata je preduvjet vidljivih trbušnih mišića, a on se postiže treningom koji sadrži složene višezglobne vježbe koje su dobri potrošači energije i primjerenom prehranom s malim kalorijskim deficitom.

Stoga, vrijeme koje ste dosad trošili na stotine trbušnjaka ubuduće iskoristite za mrtva dizanja, čučnjeve, sklekove, zgibove, bench pressove i uz kalorijski deficit i pad body fata i mišići trbuha će polako isplivavati na površinu.

Objavljeno 13.04.2021.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!