Božićna akcija: iskoristi do 30% popusta na kettlebelle, bučice i pločaste utege!

Street workout: nesvakidašnji trening za super formu

Image

Otkad se prije nešto više od mjesec dana u parku na Jarunu održalo prvo hrvatsko prvenstvo u Street workoutu, prilikom čega je ekipa mladih entuzijasta iz Svetica izvela zanimljivu prezentaciju tog relativno novog ali atraktivnog načina vježbanja, sve se više o istom priča u sportskim krugovima.

Street workout relativno je novi način vježbanja koji u sebi objedinjuje elemente gimnastike sa klasičnim bodyweight vježbama a sve zajedno ukomponirano u jedan freestyle u kojem to postaje atraktivno i puno zabavnije nego klasična gimnastika.

Street workout

Cijela priča o Street workoutu krenula je iz Amerike gdje se sličan program nazivao još i Ghetto Workout, Gymbarr, Kalistenika, ekstremni bodyweight i sl. dok se u hrvatskoj prvi put pojavio prije dvije i pol godine te od tada svaki dan uzima sve većeg maha kako među mladima tako i među starijim vježbačima.

Glavni predstavnik ove mlade generacije talenata je Hanibal King koji svojim akrobacijama i zavidnim nivoom snage svakog dana iznova iznenađuje.

Glavna značajka ove metode vježbanja je što nema granica, iz svake vježbe može izaći još teža vježba, a kad se svemu doda i improvizacija, raznolikosti vježbi nema kraja. A osim toga besplatan je, iznimno učinkovit i atraktivan.

Vježbe možete izvoditi bilo kad i bilo gdje, a uglavnom su to lokalni parkovi, dječja igrališta ili obična dvorišta. Njihova filozofija je da je fitness u biti stanje uma, a jednom kada to stanje uma uspijete postići, možete vježbati bilo kad i bilo gdje.

Za svladavanje nekih osnovnih elemenata potreban je zavidan nivo snage, fleksibilnosti, eksplozivnosti, izdržljivosti i koordinacije, ali korak po korak i svi elementi s vremenom postaju izvedivi.

Street workout

Bazične vježbe street workouta su sklekovi, čučnjevi, zgibovi, propadanja, penjanja i sl. koje se zatim nadograđuju i povezuju dok ne dođemo do pravih malih akrobacija. Kao otpor koristi se uglavnom vlastito tijelo, no prilikom izvođenja nekih vježbi mogu se i dodati težine u obliku utega na noge, trening prsluka ili sličnih rekvizita.

Još jedna karakteristika ovih iznimno snažnih vježbača je i savršeno izdefinirano tijelo sa minimalnim postotkom masnog tkiva za koje su glavnim dijelom zaslužne funkcionalne vježbe koje uključuju rad cijelog tijela. Nerijetko se upravo zbog toga za street workout sportaše misli da su gimnastičari ili u najmanju ruku bivši gimnastičari.

Ukoliko se i sami želite okušati u nekim od ovih vježbi ili akrobacija, poželjno je napomenuti da je za kvalitetno izvođenje bilo kakvog funkcionalnog treninga poželjna i odgovarajuća tjelesna težina, koja nikako ne bi trebala prelaziti 90kg. Također krenite s jednostavnijim elementima i vježbama prema složenijima kako bi izbjegli ozljede i trajali što duže u sportu kojeg volite.

U nastavku pogledajte kako to rade najbolji svjetski street workout vježbači:

Objavljeno 06.11.2012.

Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!