Kako Petar Bruno Basić trenira gluteuse?

Image

U novom videu pokušat ću vam približiti neke vježbe koje često radim za jak i čvrst gluteus. Muškarci više vole imati jače noge, pa im možda tema neće biti prezanimljiva, ali želim reći da ne radi isključivo gluteus u vježbama koje ćete vidjeti. Uz to, pokušajte ubaciti barem dio ovih vježbi u svoj trening nogu, ako zbog ničeg drugog, onda zbog toga da pokušate nešto novo. ;)

Vježbe koje slijede, mogu se izvoditi bez dodatne težine, ali ako želite baš hardcore trening, preporučujem da ih radite s dodatnom kilažom u obliku trening prsluka za vježbanje jer je puno praktičniji od girja i drugih slobodnih utega.

Trening prsluk možete kupiti u Fitness.com.hr webshopu.

Trening pogledajte u videu:

Iskoraci s poskokom

gluteus trening

Naizmjenični skok-iskorak

gluteus trening

Nisko hodanje u stranu

gluteus trening

Bugarski iskoraci

gluteus trening

Čučanj skok s titranjem

gluteus trening

Sumo čučanj titranjem

gluteus trening

Penjanje na klupicu

gluteus

Svaku od vježbi koje ste vidjeli ja osobno radim u serijama po 25 komada, broj setova određujem ovisno o raspoloženju i o dodatnoj težini, obično bude oko 6 setova.

Prije vježbi preporučujem zagrijavanje u obliku trčanja ili voženja bicikla, a odmah iza treninga istezanje u trajanju 15-tak minuta.

Objavljeno 30.12.2017.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Dojam sadržaja
5
1
Podijeli s prijateljima!