Pogledajte koje vježbe Petar Bruno Basić izvodi na pilates lopti! (video)
Vježbe

Pogledajte koje vježbe Petar Bruno Basić izvodi na pilates lopti! (video)

Koliko često koristite pilates loptu u vašem treningu? Ja osobno, rijetko, ali s razlogom.

Naše tijelo se lako navikne na neke vježbe i pokret, ono što nas čini boljima i pomaže nam da napredujemo je to da uvijek iznenadimo tijelo s nečim novim. Npr. ljudi koji stalno treniraju u teretani, često znaju imati malo problema u treningu s vlastitom težinom, ljudi koji samo trče i rade kardio, znaju imati problema u vježbama sa slobodnim utezima i tako dalje.

Još jedan plus, koji je za mene jako bitan je taj da nam trening ne bude dosadan, baš zato volim stalno mijenjati mjesto treninga, tip i rekvizite.

Pilates loptu volim jer nam rade jako mišići trbuha (moji omiljeni) koji nas moraju u svakoj od sljedećih vježbi držati stabilnima. Vježbe su dosta zahtjevne, pa preporučam mali broj ponavljanja i sporo izvođenje istih.

Sve vježbe pogledajte u videu: 

Rolanje lopte za lože – privucite loptu što bliže sebi, stavite stopala na nju, oslonite se na lopatice i podignite zdjelicu što više možete, dok rolate loptu prema naprijed, trudite se imati što manji pomak u zdjelici.

Rolanje lopte za lože na jednoj nozi – isto kao u prošloj vježbi samo što nam je jedna noga usmjerena prema gore i pokušavamo je što manje spuštati prema dolje.

pilates lopta

Trbušnjaci na lopti – dok ležimo na lopti, opustimo se preko nje kao da se istežemo, ruke su nam iza glave jer je poluga duža pa je zbog toga vježba teža. Pogled nam je cijelo vrijeme prema gore, a pokret tijela je jako kratak sa 1 sekundom pauze na vrhu.

Kruženje rukama u plank na lopti – u poziciji planka na lopti, bitno je napomenuti da su nam laktovi točno ispod ramena i iz te pozicije krenemo kružiti u stranu, tako da lakat ispružamo i pomičemo dok nam je zdjelica mirna.

pilates lopta

Bočni plank – loptu stavljamo između stopala i pomičemo je naprijed natrag preko donje noge, zdjelicu imamo lagano opuštenu prema podu.

Spuštanje i podizanje u bočnom planku – podlakticu stavimo na loptu, tijelo nam je ravno, gornju nogu stavljamo preko donje noge. Što sporije pokušavamo spustiti zdjelicu blizu poda i vraćamo je u početnu poziciju.

pilates lopta

Povlačenje koljenja – iz pozicije upora gdje su nam stopala na lopti, podignemo jednu nogu od lopte i povlačimo koljeno na prsa te ga izbacujemo natrag iznad lopte.

Pike jednom nogom na lopti – u ovoj vježbi budite jako oprezni, zagrijite zglobove šake i koncentrirajte se da jako stisnete trbuh da možete izvesti vježbu. Stisnite i kvadriceps noge na lopti da bude što ravnija.

pilates lopta

Balansiranje s naizmjeničnim predručenjem – koljenima stisnite loptu što više i polako tražite balans na njoj dok ruku polako dižete ispred sebe.

Balansiranje na potkoljenicama – rukama si pomognite održati balans što duže je moguće.

pilates lopta

BONUS: škarice na pilates lopti sa dlanovima na lopti - kada razvijete osjećaj za pilates loptu pokušajte ovaj oblik škarica za donje trbušne mišiće, sretno!

Pilates loptu možete kupiti u Fitness.com.hr webshopu.

Kakav vam je članak?
Pročitaj i ovo:
Na forumu ima 0 komentara na ovu temu
Forum
Opcije
Isprintaj
Veličina slova

Objavljeno: 28.07.2017
Piše:
Petar Bruno Basić