6 najučinkovitijih bodyweight vježbi za triceps (video)
Vježbe

6 najučinkovitijih bodyweight vježbi za triceps (video)

Ovim vježbama ojačat ćete triceps i značajno napredovati u relativno kratkom vremenskom roku.

Prije treninga kvalitetno zagrijite i razgibajte zglobove i svaku vježbu izvodite što sporije za što bolji učinak.

Vježbe pogledajte u videu:

Opis vježbi iz videa:

Triceps ekstenzija

Uhvatite se što niže za šipku, dlan do dlana, tijelo pokušajte držati stisnuto (čvrst trbuh), slijedi spuštanje dolje što je dublje moguće tako da laktove što manje guramo prema van i vraćamo se u početnu poziciju. Pogled ravno dolje ispred nas.

triceps bodyweight

Uski sklekovi

Spojimo ruke najbliže koliko možemo i radimo sklekove tako da laktove guramo što uže uz tijelo. Ako vas bole zglobovi prilikom izvođenja uskih sklekova, malo raširite dlanove, ali laktove i dalje gurajte uz tijelo najviše koliko možete.

triceps boyweight 

X sklekovi

Podlaktice su nam spuštene na podu kao u plank poziciji samo što ovdje nisu ravno nego jedna uz drugu. Dlanovima što jače guramo u pod i podižemo se u poziciju upora i lagano spuštamo natrag. Nakon svake serije zamijenimo ruke.

triceps bodyweight

Dipovi ili propadanja

Prilikom izvođenja dipove pazite na to da vam prsa ne idu previše prema naprijed, nego gurnite zdjelicu prema iza, laktove uz tijelo i pogled u pod ili ravno naprijed.

triceps

Dip izdržaj

Stisnite trbuh, nemojte propadati u ramenima kao u videu na početku nego ih aktivirajte i držite ravne ruke u laktovima.

triceps

Dipovi na klupici sa jednom rukom

Raširite noge za bolji balans, a ruku s kojom radite pazite da bude na sredini leđa, negdje u ravnini s kralježnicom, dok je druga ruka ili na prsima ili iza glave.

triceps

Kakav vam je članak?
Pročitaj i ovo:
Na forumu ima 0 komentara na ovu temu
Forum
Opcije
Isprintaj
Veličina slova

Objavljeno: 20.12.2017
Piše:
Petar Bruno Basić