Velika proljetna rasprodaja: iskoristi super popuste na više od 100 proizvoda!

Trening cijelog tijela samo s 1 parom girji

Image

Ako vas netko uvjerava da je nemoguće kvalitetan trening napraviti bez fancy sprava i puno fitness opreme, samo mu pokažite ovo što slijedi. Potreban vam je samo jedan par girji.

awing

Težinu girji prilagodite svojim sposobnostima – nemojte da vam budu prelagane, već odaberite težinu koja će biti izazova, a s komo ćete cijeli ovaj 20-minutni trening moći odraditi ispravno izvodeći vježba i održavajući isti tempo vježbanja, od početka do kraja.

Svaka vježba izvodi se u trajanju od 40 sekundi nakon žega slijedi pauza od 20 sekundi pa se kreće sa sljedećom vježbom. Vježbe se izvode u 4 kruga. Nakon svakog kruga uzmite 1 minutu pauze.

Izdvojeni proizvodi iz webshopa

Vježbe:

  1. Swing (zamah) girjom – girju podižite do razine očiju
  2. Potisak za prsa s poda s girjama – lezite na leđa, a u svaku ruku uhvatite jednu girju. Noge potpuno opružite. Kao kod bench pressa potiskujući, podignite girje iznad sebe, u razini prsa, pa ih spustite natrag da laktovima dotaknete tlo. Ponovite.
  3. Povlačenje od poda do brade s girjom – stavite girju na pod ispred sebe. Nagnite se prema girji držeći leđa ravnima i uhvatite je objema rukama. Uspravljajući se iz kukova, povucite girju uz tijelo prema gore do visine prsa, podižući laktove prema stropu. Polako spustite girju natrag na pod. Ponovite.
  4. Thruster s girjama – u svaku ruku uzmite girju i dignite ih u visinu ramena. Spustite se u čučanj, iz čučnja se vratite u uspravni položaj, a ruke opružite iznad glave. U gornjoj poziciji i laktovi i koljena su zaključani.

kettlebell

Nakon ovih 20 minuta odradite istezanje i pripremite si kvalitetan obrok.

Girje različitih težina možete kupiti u Fitness.com.hr Webshopu ili Fitness.com.hr trgovini (Horvaćanska cesta 178, Zagreb).

Objavljeno 10.10.2020.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!