Super popusti na više od 200 fitness proizvoda! Iskoristi priliku

Samo 1 vježba, samo 4 minute – izvrstan trening za gluteus!

Image

Ako ste ikada radili Tabata trening vjerojatno o njemu imate podvojene emocije – mrzite ga jer je težak, ali ga istovremeno i obožavate jer je učinkovit. Ovo što slijedi najčešće se radi na kraju treninga, kao finisher nakon kojeg ste samo spremni za ići kući. No, ako nemate vremena, ovo je i mini trening koji možete odraditi doslovno bilo gdje – samo trebate imati klupu ili stolicu na koju se možete osloniti.

Imate samo jednu vježbu – hip thrust.

hip thrust

I imate samo 4 minute: vježbu izvodite u intervalima 20 sec : 10 sec. Prvo krenete s 20 sekundi u kojima umjereno brzim tempom izvodite ponavljanja hip thrusta. Po isteku 20 sekundi, sljedećih 10 sekundi ostajete i zadržavate gornju kontrahiranu poziciju pokreta. Nakon isteka 10 sekundi, krećete s novih 20 sekundi u kojima radite ponavljanja vježbe... 

No, ono što je posebnost ovoga treninga, je da se 10-sekundne dionice provode u gornjoj poziciji pokreta. Dakle, ako ćemo iskreno – nije baš da odmarate u poziciji u kojoj su gluteus maksimalno kontrahirani. Ali je zato učinak ove vježbe i ovog načina izvedbe neupitno učinkovit.

Cijelu 4-minutnu izvedbu vježbe možete pratiti u videu:

Budite spremni: prvih nekoliko serija će vam se činiti lagano, do kako vrijeme bude odmicalo, sve više ćete osjećati kako vam gluteusi gore! Zadnja minuta ove Tabate će vam vjerojatno biti jedna od najdužih minuta – ikad.

Objavljeno 20.03.2021.

Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!