Tjedna akcija: do 30% popusta na sve Bulk Powders proizvode!

Medicinka s ručkama - Oblikujte tijelo i istopite masti!

Image

Rekvizit koji koristimo za ovaj trening je medicinka s ručkama punjena pijeskom. Radi se o odličnom spoju opterećenja, praktičnosti hvata i punjenja koji dolazi u različitim težinama.

Za ovaj trening koristila sam medicinku od 3 kilograma, što naravno može varirati ovisno o vašoj utreniranosti.

medicinka

Koja je to dodatna beneficija medicinke punjene pijeskom?

Vježbanje s medicinkom punjenom pijeskom ćete potrošiti više energije nego kada koristite klasičnu medicinku. Zašto? Punjenje pijeskom ima jednu odličnu prednost, a to je gibanje nakon što ste vi zaustavili pokret.

Zamislite da izvodite pokret lijevo - desno s rukama u predručenju (pruženim rukama ispred tijela). Vi ste zamislili da pokret zaustavite u određenoj točki, međutim pijesak se giba i dalje i potrebno je dodatno uključiti mišiće corea i mišiće koji zaustavljaju pokret da se pokret ne bi nastavio po inerciji. To je osnovna prednost svih rekvizita punjenih pijeskom, pa tako i ovog rekvizita.

Izdvojeni proizvodi iz webshopa

Dodatna prednost ovog rekvizita su i ručkice koje nam omogućuje praktičan hvat i mnogo dodatnih vježbi koje ne možemo izvoditi s klasičnom medicinkom.

Još jedna prednost ovog rekvizita je bolja aktivacija corea pri izvođenju vježbi. Prilikom pokreta u svakoj vježbi aktiviraju se mišići corea da bi vaše tijelo održavalo ravnotežu i da bi pokret bio korektan.

medicinka

Trening za oblikovanje tijela i topljenje viška potkožnog masnog tkiva pogledajte u videu:

Cilj ovog treninga je spojiti lijepo oblikovanje tijela i topljenje viška potkožnog masnog tkiva, pa sam trening organizirala tako da izvodimo vježbe visokog intenziteta u trajanju od 20 sekundi, te vježbe za oblikovanje tijela koje izvodim u trajanju od 40 sekundi.

Tako dobila sam krivulju podizanja i spuštanja broja otkucaja srca koje odgovara cilju, a to je da imamo trening usmjeren redukciji potkožnog masnog tkiva.

40 sekundi rada vježbi nižeg intenziteta imamo velik broj ponavljanja pokreta s malom težinom što je odličan način za lijepo i elegantno oblikovanje mišića. Ukupno trajanje treninga je 20 minuta s 1 minutom pauze nakon prvih 10 minuta. Ako ste u dobroj kondiciji preporučujem da produžite trening na još 10 minuta.

medicinka

Vježbe koje izvodimo u trajanju od  20 sekundi su Jumping Jackovi, poskoci sa zasucima, niski i visoki skipovi i slično. Važno je da ih pokušate napraviti u prvom redu korektno, ali i najenergičnije što možete.

Vježbe za oblikovanje tijela obuhvaćaju sve veće mišićne skupine i često sadržavaju aktivaciju više mišićnih skupina te se zbog toga nazivaju i funkcionalnima.

Objavljeno 30.06.2020.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!