Velika akcija: do 30% popusta na najpopularnije kardio fitness sprave

Samo 10 minuta treninga: Dvostruka Tabata za bolje, lakše i brže trčanje!

Image

Posjeti Fitness.com.hr webshop i trgovine

Sve proizvode za ostvarenje svojih fitness ciljeva pronađi u:

Fitness.com.hr webshopu

Fitness.com.hr trgovinama u Zagrebu (Vrbani, Središće)

Najveća ponuda fitness opreme, sprava za vježbanje te dodataka prehrani na jednom mjestu!

Ako ste trkač, rekreativni ili profesionalni, osim trkačkih treninga, svi treneri će vam savjetovati da ubacite i druge vrste treninga, kojima ćete popraviti svoje trkačke performanse, dobiti na izdržljivosti i brzini i u konačnici, svoje željene dužine istrčati brže.

Donosimo vam dvostruki Tabata trening koji se odlikuje jednostavnošću, a za njegovu izvedbu vam ne trebaju nikakvi rekviziti. Provedbom ovoga treninga barem jedanput tjedno poboljšat ćete izdržljivost i popraviti svoju trkačku formu.

Krenimo redom:

iskoraci

Prva Tabata se sastoji od dvije vježbe:

  1. Stražnji iskoraci
  2. Trčanje u mjestu s visokim podizanjem koljena (high knees)

Vježbe se naizmjenično rade u intervalima 20 sekundi rada, 10 sekundi pauze u ukupnom trajanju od 4 minute. Dakle, imamo 8 intervala, što znači da svaku vježbu radimo 4 puta po 20 sekundi.

Nakon završetka prve Tabate uzimamo 2 minute pauze u kojima je potrebno spustiti srčane otkucaje na normalnu razinu, malo se odmoriti, resetirati i spremiti za sljedeće 4 intenzivne Tabata minute.

plank

Druga Tabata se sastoji od sljedeće dvije vježbe:

  1. Plank s opruženim rukama
  2. Skok - čučanj

Kao i u prvoj Tabati, vježbe se rade naizmjenično u intervalima 20 sekundi rada i 10 sekundi pauze. Nakon prvih 20 sekundi planka i 10 sekundi pauze radi se 20 sekundi skok-čučnjeva pa 10 sekundi pauze. I ovaj put imamo 8 intervala, što znači da svaku vježbu radimo 4 puta po 20 sekundi.

U dvije Tabate i samo 10 minuta, napravit ćete izvrstan i visokointenzivan trening koji će poboljšati vaše kapacitete i dugoročno se (ako budete redoviti s ovakvom vrstom treninga) pozitivno odraditi na vaše trkačke performanse.

Objavljeno 11.02.2020.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!