Samo 10 minuta treninga: Dvostruka Tabata za bolje, lakše i brže trčanje!

Image

Ako ste trkač, rekreativni ili profesionalni, osim trkačkih treninga, svi treneri će vam savjetovati da ubacite i druge vrste treninga, kojima ćete popraviti svoje trkačke performanse, dobiti na izdržljivosti i brzini i u konačnici, svoje željene dužine istrčati brže.

Donosimo vam dvostruki Tabata trening koji se odlikuje jednostavnošću, a za njegovu izvedbu vam ne trebaju nikakvi rekviziti. Provedbom ovoga treninga barem jedanput tjedno poboljšat ćete izdržljivost i popraviti svoju trkačku formu.

Krenimo redom:

iskoraci

Prva Tabata se sastoji od dvije vježbe:

  1. Stražnji iskoraci
  2. Trčanje u mjestu s visokim podizanjem koljena (high knees)

Vježbe se naizmjenično rade u intervalima 20 sekundi rada, 10 sekundi pauze u ukupnom trajanju od 4 minute. Dakle, imamo 8 intervala, što znači da svaku vježbu radimo 4 puta po 20 sekundi.

Nakon završetka prve Tabate uzimamo 2 minute pauze u kojima je potrebno spustiti srčane otkucaje na normalnu razinu, malo se odmoriti, resetirati i spremiti za sljedeće 4 intenzivne Tabata minute.

plank

Druga Tabata se sastoji od sljedeće dvije vježbe:

  1. Plank s opruženim rukama
  2. Skok - čučanj

Kao i u prvoj Tabati, vježbe se rade naizmjenično u intervalima 20 sekundi rada i 10 sekundi pauze. Nakon prvih 20 sekundi planka i 10 sekundi pauze radi se 20 sekundi skok-čučnjeva pa 10 sekundi pauze. I ovaj put imamo 8 intervala, što znači da svaku vježbu radimo 4 puta po 20 sekundi.

U dvije Tabate i samo 10 minuta, napravit ćete izvrstan i visokointenzivan trening koji će poboljšati vaše kapacitete i dugoročno se (ako budete redoviti s ovakvom vrstom treninga) pozitivno odraditi na vaše trkačke performanse.

Objavljeno 11.02.2020.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!