Božićna akcija: iskoristi do 30% popusta na sve trake za trčanje!

Brazil Butt Lift program: Kako dobiti guzu poput brazilskih supermodela!

Image

Kad pomislite na Brazil, mnogi imaju dvije asocijacije: brazilski nogomet i brazilske ljepotice. Upravo potonje, za europske pojmove egzotičan izgled, karakterizira i jedna poželjna tjelesna karakteristika: velike, okrugle i čvrste stražnjice. Rijetke su pripadnice ljepšega spola, koje ne bi voljele imati takvu stražnjicu. Istovremeno, rijetki su muškarci koji neće zamijetiti djevojku koju krasi ovakva pozadina.

Upravo zbog popularnosti brazilskog oblika stražnjice, u BeachBodyju su osmislili program vježbanja pod nazivom Brazil Butt Lift program. „S ovim treningom se u samo 60 dana postižu značajni pomaci u obliku, čvrstoći i podignutosti stražnjice, pa nema razloga da brazilske supermodele dalje gledate sa zavišću. Sada tu stražnjicu možete imati i vi!“

„Originalno je ovaj trening osmišljen za brazilski supermodel Alessandru Ambrosio, pa je ovime zapravo razotkrivena tajna njezine zamamne stražnjice. No, ne morate biti ni supermodel, niti se morate izgladnjivati da biste napravili stražnjicu o kakvoj ste sanjali“, navodi Carvalho.

Kako je istaknuto na službenoj stranici, radi se o programu kojim se otkriva tajna stjecanja oblikovane i čvrste stražnjice kakvu imaju najpoznatiji supermodeli. Program je osmislio Leandro Carvalho, trener poznatih supermodela, koji je u ovom programu osmislio kombinaciju brazilskih plesova, kardio treninga te njegovih karakterističnih pokreta i vježbi za učvršćivanje donjeg dijela tijela. Njegova potvrđena „trodimenzionalna metoda treninga“ pogađa mišiće stražnjice iz svih smjerova: podiže mišić stražnjice, smanjuje bokove i bedra te pomaže u rješavanju neželjenih tvrdokornih nakupina na problematičnim zonama.

Što sadrži program Brazil Butt Lift

Program se sastoji od 6 različitih treninga u kojima je kombiniran kardio trening s treningom za učvršćivanje nogu i stražnjice:

Booty Basics – U uvodnom video treningu Leandro s polaznicima slijedi svoju „trodimenzionalnu metodu treninga“ uz pojašnjenje treninga, savjete o ispravnom izvođenju pojedinih vježbi i način kako treninge odraditi na najbolji način za najbolje rezultate.

Burn Burn – trening u kojem se kombinira visokointenzivni kardio trening koji potiče topljenje masnog tkiva i vježbe za učvršćivanje donjeg dijela tijela. Video traje 35 minuta.

High & Tight – u ovom treningu je fokus usmjeren na neželjene tvrdokorne nakupine na problematičnim zonama: bokovi, stražnjica i unutarnje strana bedara. Leonardo koristi  svoje „tajno oružje“ – gumenu traku s otporom i zglobne utege da biste „podigli guzu na dosad neviđene visine“. Video traje 35 minuta.

Sculpt – trening čitavog tijela kojem je cilj učvršćivanje cijeloga tijela, ali s naglaskom na mišićima stražnjice. Cilj ovog treninga koji traje 50 minuta jest postizanje mišićavog i čvrstog tijela, ali bez previše izraženih mišića.

Cardio Axe – Trening u trajanju od 30 minuta u kojem kombinacijom plesa i kardio treninga polaznice rade na topljenju masnog tkiva i viška kilograma, uživajući u pokretu koji im dodatno daje sexy osjećaj.

Tummy Tuck – Leonardov kratki, 20-minutni trening u kojem su vježbe fokusirane na dobivanje ravnih i sexy trbušnjaka.

Kakva je prehrana uz Brazil Butt Lift program

Uz video materijale s treninzima koji zahtijevaju ozbiljan rad i fokusiranost, Brazil Butt Lift program je pojačan i planom prehrane koji je osmišljen da pomogne cilj učvršćivanja stražnjice i rješavanja viška masti s nje.

Najvažnija preporuka za prehranu jest da treba jesti „zdravu, svježu hranu“ koja će potaknuti metabolizam i potaknuti topljenje masnoga tkiva, tj. korištenje nataloženih masnoća za energiju.  

Prehrambeni plan je na početku podijeljen u 2 koraka:

  1. korak: Izračunajte kalorijske potrebe. Korisnik dobiva upute kako izračunati dnevne kalorijske potrebe. Ne preporučuje se unos preko 2000 niti ispod 1200 kcal na dan.
  2. korak: Slijedite Brazil Butt Lift program prehrane, no plan ne sadrži stroge upute o namirnicama već je potrebno samo se držati izračunatog kalorijskog unosa.

U detaljnijim preporukama glede prehrane stoji:

  • Svaki obrok treba sadržavati neki izvor proteina
  • Prednost se daje ugljikohidratima koji nemaju veliku energetsku vrijednost
  • Svakodnevno je nužno konzumirati zdrave masti: masline, maslinovo ulje, orašaste plodove i avokado.
  • Voće se jede početkom dana, a nikada za večeru
  • Prosječno, doručak ima 250 kcal, ručak 350 kcal, večera 400 kcal.

Koja je prednost „trodimenzionalne metode treninga“?

„Nakon što ste odradile milijun čučnjeva, jednako toliko iskoraka i popele se po milijun stepenica, vaša guza i dalje ne izgleda kako želite! Tajna je u tome što vježbe radite u suprotnom smjeru!“, pojašnjava Carvalho.

Većina ljudi misli da je stražnjica jedan mišić. No, istina je da se tu radi o tri mišića: gluteus medius, gluteus maximus i gluteus minimus. Da bi se pravilno i sa svih strana aktivirali svi mišići stražnjice Leonardo Carvalho je osmislio trening u kojem se kombinira balet, capoeira i afro-brazilski plesovi uz vježbe visokog intenziteta. Rezultat je čvrsta, podignuta i okruglasta stražnjica.

Brazil Butt Lift program možete naručiti na Beach Body stranici.

Objavljeno 28.07.2015.

Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!