30-minutni Tabata trening s vlastitom težinom

Image

Bodyweight vježbe ili vježbe vlastitom težinom imaju niz prednosti: uz to što donose izvrsne rezultate, ne zahtijevaju nikakve investicije jer nema rekvizita, ali i možete ih odraditi gdje god poželite.

Dakle, donosimo vam trening cijeloga tijela koji sadrži samo bodyweight vježbe. No, da dodatno „zapaprimo“, sve vježbe koje radimo u ovom treningu se izvode kao Tabata trening.

Svaka vježba izvodi se u trajanju od 4 minute: izmjenjujete 20 sekundi izvedbe vježbe i 10 sekundi pauze i u tom ritmu radite 8 krugova.

Vježbe radite jednu za drugom. Nakon što završite 4 minute jedne vježbe, uzmite 1 minutu pauze pa prelazite na 4 minute izvedbe sljedeće vježbe:

Vježbe koje radite u treningu su:

  • Marinci

burpees

  • Čučnjevi

cucanj

  • Bočni doskok s doticanjem poda na svakom kraju - 3 doskoka u svaku stranu

lateral slide

  • Stražnji iskoraci (naizmjenično)

iskorak

  • Penjači (mountain climber) - s bočnim povlačenjem koljena, naizmjenično

penjaci

  • Škarice u ležećem položaju

skarice

  • Spiderman

Iz početne pozicije skleka spustite se nadomak poda te u toj poziciji lijevim koljenom dosegnite do lijevog lakta, pa se vratite u početni položaj. U sljedećem ponavljanju pokret ponovite suprotnom stranom.

spiderman

Da biste ovim treningom napravili najbolje rezultate, potrudite se svaku vježbu izvesti do kraja, na maksimalnom mogućem intenzitetu.

Sretno!

Objavljeno 24.08.2019.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!