BESPLATNA DOSTAVA za svu fitness opremu - iskoristi super pogodnost

30-minutni Tabata trening s vlastitom težinom

Image

Bodyweight vježbe ili vježbe vlastitom težinom imaju niz prednosti: uz to što donose izvrsne rezultate, ne zahtijevaju nikakve investicije jer nema rekvizita, ali i možete ih odraditi gdje god poželite.

Dakle, donosimo vam trening cijeloga tijela koji sadrži samo bodyweight vježbe. No, da dodatno „zapaprimo“, sve vježbe koje radimo u ovom treningu se izvode kao Tabata trening.

Svaka vježba izvodi se u trajanju od 4 minute: izmjenjujete 20 sekundi izvedbe vježbe i 10 sekundi pauze i u tom ritmu radite 8 krugova.

Vježbe radite jednu za drugom. Nakon što završite 4 minute jedne vježbe, uzmite 1 minutu pauze pa prelazite na 4 minute izvedbe sljedeće vježbe:

Vježbe koje radite u treningu su:

  • Marinci

burpees

  • Čučnjevi

cucanj

  • Bočni doskok s doticanjem poda na svakom kraju - 3 doskoka u svaku stranu

lateral slide

  • Stražnji iskoraci (naizmjenično)

iskorak

  • Penjači (mountain climber) - s bočnim povlačenjem koljena, naizmjenično

penjaci

  • Škarice u ležećem položaju

skarice

  • Spiderman

Iz početne pozicije skleka spustite se nadomak poda te u toj poziciji lijevim koljenom dosegnite do lijevog lakta, pa se vratite u početni položaj. U sljedećem ponavljanju pokret ponovite suprotnom stranom.

spiderman

Da biste ovim treningom napravili najbolje rezultate, potrudite se svaku vježbu izvesti do kraja, na maksimalnom mogućem intenzitetu.

Sretno!

Objavljeno 31.08.2021.

Posjeti nas u Fitness.com.hr trgovinama i na webshopu

U fitness.com.hr trgovinama u Zagrebu i na webshopu možeš pronaći sve proizvode za ostvarenje svoje super forme. Na jednom mjestu pronađi najveću ponudu fitness opreme i dodataka prehrani!


Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!