Top 10 ljetnih aktivnosti

Image

Odavno je mnogima godišnji odmor prestao biti samo ležanje na plaži i svi traže neke dodatne aktivnosti kojima će upotpuniti svoje slobodno vrijeme i učiniti ga raznolikijim, zabavnijim i nezaboravnijim. 

Donosimo vam top 10 ljetnih aktivnosti na plaži kako bi što bolje "skockali" svoj godišnji i proveli se na najbolji mogući način. Zato, zaštitite se kremom za sunčanje, nabijte kapu na glavu, obujte udobnu obuću i krenite u ljetnu avanturu!

1. Odbojka na pijesku

Odbojka na pijesku jedan je od najomiljenijih ljetnih sportova. Čak i koliko ste sami na godišnjem odmoru za ovaj, sve popularniji, ljetni sport uvijek ćete uspjeti skupiti ekipu. Na gotovo svim jadranskim ljetovalištima postoji igralište na pijesku, s postavljenom mrežom i ekipom koja se stalno rotira.

Oni najbolji ostaju dok ih ne izbaci netko jači. Tako se ekipe stalno mijenjaju i svatko ima priliku zaigrati. U profesionalnijoj verziji, gdje već postoje ekipe i turniri i vrijedne nagrade, vi se možete okušati kao promatrač, naučiti koji trik od majstora i isprobati ga kad budete igrali sa svojom ekipom.

Odbojka je i izvrstan način potrošnje kalorija: osoba teška 85 kilograma igrajući rekreativno odbojku na pijesku, u 60 minuta potroši 270 kalorija. 

odbojka na pijesku

2. Nogomet na pijesku

Nogomet na pijesku, kako smo se uvjerili upravo za nedavnoga europskog prvenstva, najzanimljivija je varijanta onog velikog, što se igra na travnatim terenima.

Mogu ga zaigrati i cure (ta varijanta je omiljena među muškom populacijom, naročito kad su dresovi badići), a dečki ga obožavaju. Naročito ako znamo da možemo padati i bacati se, a ne padamo na tvrdu podlogu, već na mekani topli pijesak.

3. Plivanje

Nakon svih igara na pijesku, kada ste se dobro preznojili i umorili, najbolje osvježenje pronaći ćete u moru. U tome i je čar svih sportova na pijesku, zar ne? Plivanje je savršen sport za oblikovanje tijela, za jačanje kapaciteta pluća, za jačanje srca i krvnih žila, a hladno more pogoduje cirkulaciji. Ne morate započeti kao maratonac; za početak se utrkujte s najboljim prijateljem ili curom do najbliže bove, do mulića, raznim stilovima samo naprijed!

Ne plivajte daleko. Iako već dugi niz godina nije zabilježen napad morskog psa na čovjeka kod nas, nikad ne znate što vas čeka u dubini. I običan grč može napraviti problem. Nikad ne plivajte sami daleko i na predjele gdje nema ljudi. Nakon jela petnaestak minuta ostanite odmoriti na suhom.

4. Aqua aerobic

Bolja varijanta aerobica je aqua aerobic. Zašto? Zato jer voda pruža odličan otpor vašim mišićima pa morate upotrijebiti više snage, a u vodi to gotovo ne osjetite.

Morski zrak pogoduje našim osjetilima, hladna voda nam pruža osvježenje pa možemo duže izdržati, a uz prigodnu glazbu, aquaaerobiq će nam postati ovisnost! Dobar je za srce i krvne žile, za stjecanje i održanje kondicije, za dobru formu i odlično raspoloženje!

5. Trčanje na plaži

Uvečer kad sunce počne zalaziti, prije nego krenete na piće s ekipom, obujte čvrste tenisice i bacite jogging po plaži. Uz nezaobilazan morski zrak koji hrani vaša pluća, ovaj ritual u novom okruženju, lišava svakog stresa i pomaže vam da očuvate kondiciju i na ljetovanju. Uz sve blagodati, pijesak je odličan „amortizer“ stoga vaša koljena neće patiti kao na tvrdoj podlozi po kojoj ste navikli trčati.

Društvo će vam praviti galebovi koji u suton skupljaju ostatke hrane s plaža i ostali joggeri kojima je ova aktivnostivnost omiljena. Trčati možete i u ranu zoru dok su temperature ugodne, a svako trčanje završite bacanjem u more.

plaza

6. Picigin

Gotovo je nemoguće pronaći plažu na kojoj se ljeti ne igra picigin. Igra „za ekipu“ u kojoj može sudjelovati svatko, omiljena je ljetna razbibriga u plićaku, koja pomaže održati kondiciju, koordinaciju i preciznost. Možete se bacati za loptom koliko hoćete jer padate uvijek u – more!

7. Frizbi

Pored picigina omiljena ljetna razbibriga. Nabavite si najobičniji frizbi i krenite; suigrača možete izabrati koliko želite ili koliko imate. Pazite da frizbi ne doleti u glavu „ozbiljnijim“ ljudima koji ne vole da ih se ometa u sunčanju i odredite koji je komad plaže samo vaš te krenite. Kada vam postane pretoplo igru nastavite u moru.

8. Vaterpolo

Svi vi pravi i jači plivači, koji ste pratili naše vaterpoliste na televiziji iz udobnosti svoga kauča sada ste došli na svoje! Na svim "jačim" kupalištima postoje ograđena mjesta, s postavljenim golovima za igranje vaterpola. Ne trebaju vam kapice sa štitnicima, treba vam samo dobra volja i lopta.

Ekipu za vaterpolo uvijek ćete naći u svakom primorskom mjestu, na svakoj plaži. Postanite dio ekipe i rekreirajte se. U sportovima poput vaterpola uvijek postoje organizirana i natjecanja pa je motivacija veća. Vratite se kući s uspomenama i kao jedan iz pobjedničke ekipe!

vaterpolo

9. Skakanje u vodu

Omiljena disciplina gotovo svih kupača. Umjesto da izvodite vratolomije sa mulića na plaži i riskirate da se udarite u kakvu stijenu pod morem, pronađite skakaonice i učite od majstora skakanja.

Ukoliko niste sigurni kako izvesti skok upitajte instruktora skakanja, upišite kakav tečaj i počnite prvo s manjih visina, kako biste do kraja ljeta mogli i na one za profesionalce. Uz poneku opekotinu na prsima i leđima, ne bi smjelo biti većih problema.

10. Sportovi s daskom

Surfanje na valovima, SUP (Stand Up Paddling), jedrenje i slične aktivnosti iznimno su popularne posljednjih godina i, ako dosad niste, svakako ih isprobajte. Ako nemate svoju dasku, u svim većim turističkim odredištima ćete je moći iznajmiti i isprobati. 

Izdvajamo SUP, koji je jedan od najbrže rastućih sportova. Zbog jednostavnosti i brzine učenja, SUP je sport kojim se mogu baviti doslovno svi, potrebna je samo daska i veslo. Dodatna prednost ovoga sporta je da se radi o aktivnosti koja potiče rad svih mišićnih skupina, a da SUPaš toga najčešće nije ni svjestan jer uživa u prizorima oko sebe. 

Objavljeno 27.07.2019.

Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!