Nutritivno najzdraviji dijelovi crvenog mesa
Prehrana

Nutritivno najzdraviji dijelovi crvenog mesa

Rijetke su stvari koje bolje prijaju od dobro pripremljenog i sočnog komada mesa. Jedino što se može naći na putu između čovjeka i njegovog obroka je negativan učinak koji ima pretjerana konzumacija loše odabranog crvenog mesa, ali o tome smo već pisali.

No, to ne znači da se zauvijek trebate odreći crvenog mesa ipak je ono bogato proteinima koji su nužni za rast mišića i njihov oporavak. Također obiluje željezom i vitaminom B12 koji jača imunološki sustav i održava crvene krvne stanice zdravima.

Donosimo vam popis zdravog crvenog mesa zbog kojeg se nećete osjećati krivima ukoliko pojedete koji s guštom. Bilo da se radi o večeri u restoranu ili roštilju s prijateljima, ovdje ćete pronaći komade mesa prikladne za vaš tanjur.

Crveno meso

Opaska: American Heart Association preporučuje unos nemasnog mesa, piletine, puretine i morskih plodova na oko 170 grama dnevno. USDA definira kao jako nemasno meso govedine ono koje teži oko 100 grama i sadrži manje od 5 grama masnoće (od kojih 2 grama zasićenih masnih kiselina) i 95 miligrama kolesterola.

Nemasni dijelovi crvenog mesa

Dio mesa: Goveđa lopatica, meso s vrha buta, nemasno, ali ukusno
Kalorije: 206
Masnoće: 5,4 g
Zasićene masne kiseline: 2,06 g
Proteini: 39 g

Dio mesa: Goveđi but, odrezak odrezan s kuka, mekaniji je i ukusniji od ostalih dijelova buta
Kalorije: 240
Masnoće: 7,6 g
Zasićene masne kiseline: 3 g
Proteini: 36,9 g

Dio mesa: Središnji dio goveđeg buta , slično mesu s lopatice samo je žilavije i manje sočno
Kalorije: 276
Masnoće: 7 g
Zasićene masne kiseline: 2,4 g
Proteini: 49,8 g

Dio mesa: Donji dio goveđeg buta, odrezan s vanjskog dijela koje je mišićavo i stoga žilavije pa je korisno prije upotrebe marinirati
Kalorije: 300
Masnoće: 11 g
Zasićene masne kiseline: 3,8 g
Proteini: 47,2 g

Dio mesa: Gornji dio lopatice, dobrog je okusa, ali može biti žilavo pa je isto tako korisno prije upotrebe marinirati
Kalorije: 316
Masnoće: 10,6 g
Zasićene masne kiseline: 4 g
Proteini: 51,6 g

Steak s povrćem

Naravno, postoji još puno dijelova koji su ukusniji od navedenih dijelova, ali su i masniji. Za vas smo izdvojili samo ono najbolje i ponudili vam nutritivni pogodak .

Kakav vam je članak?
Pročitaj i ovo:
  • Nutricionistički savjeti za sportaše vegetarijance x 17
    Ne jedete li meso morat ćete utrošiti malo više truda u planiranje vašeg jelovnika da biste dobili primjerenu količinu proteina za izgradnju mišića i trening. Vegetarijanci trebaju pripaziti na manjak...
  • Savjeti za spremanje idealne salate x 20
    Vaš vodič za spravljanje savršene salate. Pravilno pripremljena salata bogat je izvor vlakana i fitonutrijenata. Pripremljena pogrešno nije ništa bolja od brze hrane. Stoga okrenite list pomoću ovih j...
Na forumu ima 0 komentara na ovu temu
Forum
Opcije
Isprintaj
Veličina slova

Objavljeno: 06.06.2012
Piše:
Ivana Ajduković