Mršavljenje ovisi o onome što – pijete! Naučite kako!

Image

U planiranju procesa mršavljenja mnogima ne padne na pamet važnost tekućine. No, svima nam je poznata činjenica da smo često, kad mislimo da smo gladni, zapravo – žedni. Čak preko 66% našeg organizma čini voda pa je jasno da voda igra jako veliku ulogu u procesu mršavljenja i treba joj posvetiti veliku pažnju.

voda

Stoga, u nastavku vam donosimo 9 jednostavnih savjeta kako da dovoljnim i pravilnim unosom tekućine doprinesete procesu mršavljenja:

1. Pijte dovoljnu količinu vode

Prema preporukama liječnika i nutricionista, često ćete čuti cilj od 8 čaša vode koliko treba popiti u danu. Iako se mnogima to čini jako velika količina vode, ako znate da voda ne služi samo za izbacivanje toksina, već i doprinosi zdravlju ii boljem raspoloženju, to će vam biti dodatan motiv da se potrudite doseći željenih 8 čaša vode na dan.

Pokazalo se pozitivnim unositi veće količine vode, radi zabilježenog rjeđeg osjećaja gladi pa, posljedično, i manjeg unosa hrane kroz dan.

Kako biste dosegli željenu količinu vode, savjetujemo da uvijek imate bočicu vode uza se. Također, jedan dobar način je i kupovina boce od 2 litre koju ujutro napunite pa si odredite za zadatak da je do kraja dana morate popiti.

2. Dan započnite čašom vode

Čim se ujutro probudite, prvo popijte čašu vode. Na ovaj način ćete se brže razbuditi, ali i dokinuti sve loše aspekte jutarnje dehidracije. Osim toga, nakon prve čaše vode, manje ćete pojesti i u prvom sljedećem obroku. Ako nakon doručka pijete kavu, i nakon nje popijte čašu vode jer je kava poznata kao podstrekač dehidracije pa ćete je ovom vodom spriječiti.

voda

3. Popijte čašu vode prije svakog obroka

Kako će voda doprinijeti osjećaju sitosti, ova čaša vode će olakšati manji unos hrane po obrocima.

4. Tijekom obroka popijte dodatnu čašu vode

Ako pijete vodu tijekom obroka, također ćete manje pojesti i brže biti siti. Dodatno, ovakva praksa će pomoći smanjenju osjećaja nadutosti koji je čest nakon pojedinih namirnica.

5. Potrudite se izbaciti gazirane napitke

Gotovo svi gazirani napitci su bogati šećerima, pa je njihovo potpuno izbacivanje iz prehrane više nego poželjno. Ako je ikako moguće, gazirane napitke zamijenite vodom.

6. Ograničite unos voćnih sokova

Iako mnogi misle da su voćno sokovi zdravi (jer su dobiveni iz voća, zar ne?), istina je da se u njima skriva ogromna količina šećera. Ako baš želite voćni sok, ocijedite si naranču i limun, umjesto da pijete kupovne voćne sokove koji su puni šećera i umjetnih boja. Ipak, uvijek prednost dajte konzumaciji voća ispred soka jer ćete voćem unijeti i mnoga vlakna kojih nema u cijeđenom soku.

voda

7. Konzumirajte kavu i čaj, ali…

Ako ćete ih piti bez mlijeka i šećera, tada su kava i zeleni čaj dobrodošli u vaš dnevni popis napitaka. No, često su upravo šećeri i drugi dodaci ovim napitcima izvor skrivenih kalorija.

Uz kavu uvijek popijte i čašu vode, kako smo ranije napisali. A što se zelenoga čaja tiče, on ima toliko zdravstvenih prednosti konzumacije (poboljšava zdravlje probavnoga sustava, smanjuje rizik od nekih vrsta karcinoma…) da je dobrodošao o svako doba dana i godine.

8. Ako je moguće, potpuno izbacite alkohol

Iako čaša vina na dan ima neke svoje prednosti, većina drugih alkoholnih napitaka samo rezultira unosom nepotrebnih kalorija. Ako se nalazite u situaciji u kojoj ne možete izbjeći neko alkoholno piće, prednost dajte nekom suhom vinu jer ono ima najmanje šećera.

9. Ne pretjerujte s kavom

Kofein ima neke pozitivne utjecaje na topljenje masnoga tkiva, no prekomjeran unos kave poništava te učinke kofeina. Ako je moguće ograničite unos kave na maksimalno 2 na dan kako biste nastavili koristiti sve benefite kofeina.

Objavljeno 06.11.2020.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!