5 fit savjeta za put

Image

Priuštite si opušten, zabavan i zdrav odmor.

Šetnja plažom

1. Jedite zdravo

Koliko je god moguće planirajte obroke unaprijed. U ručnu prtljagu spakirajte nešto svježeg voća, orašaste plodove ili pločice i manja je vjerojatnost da ćete kad ogladnite navaliti na nezdravu hranu.

Znate da ne možete odoljeti slatkišima koje prodaju na benzinskim crpkama? Potražite vrećicu pistacia ili neobrađenog kikirikija u ljusci, sporo se jedu i držat će vas sitima do sljedećeg obroka.

2. Pakirajte pametno

Nemojte pretpostaviti da ćete na vašoj destinaciji pronaći svakodnevne potrepštine. Lijekovi, vitamini, mokre i papirnate maramice morali bi biti sastavni dio vaše ručne prtljage.

Ručna torba sa stvarima

3. Krećite se

Samo zato što se na odmoru ne znači da biste se trebali odmarati i od tjelovježbe. Šetnja je dobar način istraživanja grada i odlična kardio vježba. Idete li na ocean ne zaboravite na surf dasku ili se prošetajte plažom. Plivanje je isto tako jako dobra tjelovježba koja uključuje sve mišićne skupine.

Nema potrebe da odradite puni trening. Čak i brzih 20 minuta šetanja ili plivanja održati će vas u formi.

4. Odmorite se

Putovanje može iscrpiti, posebice ako mijenjate vremenske zone. Najbolji način da izbjegnete umor je da prilagodite raspored spavanja vremenskoj zoni u kojoj boravite. Namjestite sat na lokalno vrijeme čim stignete. Izbjegnite spavanje danju tako što ćete se prošetati.

Žena spava

Ne bi li ste ulovili malo sna u zrakoplovu ili autobusu izbjegavajte alkohol koji izaziva dehidraciju i ometa san.

5. Isključite se

Je li stvarno odmor ako stalno primate poslovne pozive ili provjeravate e-mali? Odložite blackberry, laptop ostavite kući i diskonektirajte se od svijeta. Iskoristite vrijeme koje biste proveli na telefonu ili internetu za vožnju biciklom, šetnju ili neku drugu aktivnost.

Objavljeno 11.06.2009.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Dojam sadržaja
1
0
Podijeli s prijateljima!