Tracy Anderson: trening principi popularne fitness trenerice

Image

Ukoliko ste i ovog proljeća odlučno krenuli u borbu s kilogramima i u potrazi ste za novim i učinkovitim metodama vježbanja koje će vam pomoći da ostvarite svoj cilj, vrijeme je da upoznate Tracy Anderson.

Tracy Anderson svjetski je poznata fitness trenerica i plesačica, koja se proslavila kao osobna trenerica Gwyneth Paltrow, Madonne, Courtney Cox i mnogih drugih poznatih lica iz svijeta mode, glazbe i glume. Tracy vjeruje kako sa njezinom inovativnom metodom vježbanja svaka žena može imati mišičavo, ali ženstveno i sexy tijelo poput gore nabrojenih dama, bez obzira na genetičku pozadinu i oblik tijela.

Tracy Anderson

Tracyna priča kreće iz plesa kojem se posvetila od mladosti, međutim u dobi od 18 godina počinje njezina borba s kilogramima i kroz tu borbu Tracy je razvila posebnu metodu i stil vježbanja te specifičan plan prehrane. Danas su njezine osobne metode vježbanja prepoznatljivog stila sadržane u brojnim DVD izdanjima koji su pomogli ženama diljem svijeta ne samo u gubitku kilograma, već u postizanju prekrasnog, sexy i zategnutog tijela.

Glavni cilj njezinih vježbi je pogoditi sporedne odnosno male mišićne skupine. Jačanjem takvih mišića dobiva se mnogo tanja silueta i manje su šanse da izgledate "kao da ste proveli nekoliko mjeseci na steroidima". Tracy ističe i kako treba izvoditi različite vježbe jer "mišići su pametni, ali jako se brzo privikavaju na poznatu rutinu i postaju glupi i lijeni". Vrlo je važno mišiće pogoditi i iz različitih kuteva.

Prema Tracyinoj metodi vježbanje je potrebno usmjeriti na mnogo ponavljanja sa vrlo malim težinama što će dovesti do lijepog, zategnutog i izduženog tijela.

Uz to svaki trening mora biti različit i jedinstven, od uvodnog kardio dijela do vježbi istezanja na kraju.

Prema Tracy trening bi trebao trajati 60 min, 6 dana u tjednu, u što je uključeno 30 min kardio treninga i 30 min vježbi snage i istezanja na strunjači.

Kardio trening koji Tracy zagovara temelji se uglavnom na plesu i različitim plesnim tehnikama, što može biti jako zabavno, ali isto tako i teško za naučiti, posebno za početnike. Tracy zagovara upravo ovakav način vježbanja jer na taj način pri svakom pokretu aktivirate različite mišiće te je cijelo tijelo u pokretu.

Međutim ukoliko vam je teško pratiti koreografiju uvijek se možete jednostavno razbacati uz ritmove muzike koja vam odgovara i rezultat će biti jednak.

Vježbe na strunjači su uglavnom jednostavne i ne zahtijevaju nešto posebno od rekvizita, ali zahtijevaju na tisuće ponavljanja jednih te istih ili sličnih pokreta sa jako malim ili nikakvim težinama.

Zadnji, i trenutno najpopularniji program koji je je plasiran na tržište naziva se Metamorphosis. Riječ je o programu od 90 dana koji je prilagođen tipu građe i ciljevima svakog vježbača (Abcentric, Hipocentric, Glutecentric, Omnicentric) a kroz tih 90 dana susrest ćete se s više od 3000 vježbi.

Osim ovog programa na tržištu možete naći i druge njene programe:

  • Method - njen početni uradak koji ju je proslavio
  • Beginner Dance Cardio - jednostavnije plesne koreografije
  • Dance Cardio workout I i II - složenije plesne koreografije, dosta zahtjevne za naučiti
  • Perfect Design Series I, II i III - vježbe na strunjači
  • Post pregnancy workout - vježbe nakon poroda

Dijeta koju promovira Tracy poprilično je rigorozna a bazira se uglavnom na svježem povrću i proteinima, a sva hrana mora biti svježa, kuhana na pari ili pečena na roštilju.

Unos kalorija je također jako malen i varira oko 1000 kalorija dnevno. Ovako stroge dijete u pravilu se ne bi smjele provoditi bez liječničkog nadzora jer mogu uzrokovati različite zdravstvene probleme.

Plan prehrane Tracy Anderson obradila je, u jednom od svojih blog postova, naša čitateljica Theia.

Top 10 savjeta Tracy Andreson:

  1. Trenirajte 1h dnevno, 6 dana u tjednu. U to uključite 30min kardio treninga (ples, trčanje, aerobic) i 30 minuta vježbi snage i istezanja. I tako do kraja života.
  2. Budite oprezni u teretani s velikim kilažama. Nakon dužeg perioda vježbanja u teretani cure češće izgledaju kao gimnastičarke a ne kao plesačice.
  3. Naučite plesati. Ako želite tijelo plesačice-morate plesati. Ples je moja omiljena kardio vježba. Ne morate biti vrhunski plesač kako bi mogli odraditi kvalitetan trening s plesom. Spojite nekoliko koraka i to je dovoljno za jedan trening.
  4. Svaku vježbu radite puno ponavljanja s malom kilažom. Za mene, fitness je samo veliki broj ponavljana s vrlo malom kilažom (npr. 10 vježbi x 60 ponavljanja po treningu).
  5. Gledajte se u ogledalu dok vježbate i budite kritični prema sebi. Morate biti svjesni svojih pokreta.
  6. Nemojte se uspoređivati s Madonnom ili nekim drugim poznatim osobama. Vama je dovoljno vježbati sat vremena dnevno. Međutim mnogim mojim klijentima to nije dovoljno da bi postigli rezultate kakve žele te stoga vježbaju i puno više. Madonnin trening često je vrlo sličan treningu nekog profesionalnog sportaša.
  7. Fokusirajte se na ono što radite. Morate biti svjesni svakog pokreta, osjetiti svaku kontrakciju i pokret.
  8. Ukoliko ne morate mršaviti jedite sve što volite, ali u umjerenim količinama.
  9. Ukoliko želite smršaviti budite strogi prema sebi. Jedite zdravo i umjereno i sigurno ćete jako brzo primijetiti rezultate.
  10. Izbacite alkohol iz prehrane što je to više moguće. Alkohol usporava vaš metabolizam i 3 dana nakon što pijete.

Tracy Anderson

Ženama koje njeguju kult "malog i čvrstog tijela" ovakav način prehrane i treninga zasigurno će odgovarati, no oni koji ipak žele malo više utega i mišića morat će savjete potražiti u nekom od naših drugih tekstova. :)

Objavljeno 19.04.2013.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Dojam sadržaja
12
3
Podijeli s prijateljima!