Božićna akcija: iskoristi do 30% popusta na kettlebelle, bučice i pločaste utege!

Reformer – prednosti vježbanja i trening (video)

Image

Činjenica je da današnji moderan čovjek većinu svog radnog dana provede sjedeći. Dugoročno, na takav način narušava svoje zdravlje i izgled te postaje podložan raznim bolestima današnjice.

Donedavno smo vježbali kako bi ljepše izgledali ali danas se moderan čovjek suočava sa puno većim zdravstvenim problemima koji zahtijevaju trening prvenstveno usmjeren na poboljšanje njegovih osnovnih kretnji u svakodnevnom životu.

U nastavku pročitajte o prednostima vježbanja na reformer pilates spravi i pogledajte video vježbe.

Prednosti vježbanja na reformer spravi:

Povećava mišićnu izdržljivosti

Rezultati treninga na reformeru uključuju povećanu izdržljivost, veličinu i snagu mišićnih vlakana, zajedno sa povećanom snagom vezivnog tkiva. Tako je mišić u stanju vršiti silu duže vrijeme, što omogućuje obavljanje svakodnevnih aktivnosti bez umora. Istovremenim izduživanjem i jačanjem oblikuje se mišićni tonus bez prevelikog "bildanja".

Ispravlja posturu tijela

Svijest o pravilnim položajima tijekom vježbanja na reformeru osvještava pravilno držanje tijela pri obavljanju svakodnevnih pokreta. Snaže se mišići koji daju potporu i stabilnost kralježnici a bolja postura izdužuje zglobove i ispravlja mišićne neravnoteže čime se smanjuje rizik od ozljeda, pogotovo donjeg dijela leđa.

Trening na reformeru

Snaži core

Vježbanje na pilates reformeru zahtijeva pravilne položaje i tehniku izvođenja. Stabilizacija dubokih mišića oko kralježnice, zdjelice i donjeg dijela leđa stvorit će snažan core koji povećava učinkovitost vježbi zbog sposobnosti da održi pravilnu posturu a time i smanjuje rizik od nastanka ozljeda.

Pospješuje fleksibilnost

Veća fleksibilnost smanjuje ukočenost, bol i šanse za ozljede. Vježbe na pilates reformeru zahtijevaju od mišića puni opseg pokreta čime se smanjuje napetost i stres u zglobnim sustavima i mišićima. Učinkovitiji treninzi omogućuju obavljanje svakodnevnih pokreta s manje napora i umora.

Poboljšava disanje

Svjesno duboko disanje opušta tijelo i um. Povećava se kapacitet pluća, razina energije i učinkovitost disanja prilikom vježbanja i mirovanja.

Reducira potkožno masno tkivo

Vježbanje ubrzava metabolizam i sposobnost organizma da sagori kalorije. Iako vježbanje na reformeru nema kao glavni cilj mršavljenje, može pomoći u reduciranju masnih naslaga u kombinaciji sa kardio vježbama (pa čak i bez njih).

Podiže kvalitetu života

Pravilni položaji tijela i pokreti koji se usvajaju tijekom izvođenja vježbi na reformeru, automatski podižu kvalitetu svakodnevnog života. Tako se obavljajući svakodnevne aktivnosti pravilno hoda, ustaje iz kreveta, podiže razne terete s poda, uspravno sjedi na uredskoj stolici i osvještava sve ostale položaje i pokrete koji su se do malo prije nesvjesno krivo izvodili.

Slijedi video prikaz treninga na reformer spravi:

Vježbe:

  • Stopala odvojena, pete zajedno
  • Podizanje i spuštanje
  • Istezanje jedne noge
  • Škare
  • Avion
  • Biceps pregib
  • Primicanje nadlaktice
  • Odmicanje ispružene ruke
  • Rolanje kukova
  • Zvijezda predvježba

Reformer je sprava osmišljena kako bi ojačala, istegnula i izbalansirala zglobove i mišiće, ispravila držanje te osvijestila pravilno disanje u svrhu bolje kvalitete pokreta u svakodnevnom životu. Uz brze rezultate za samo nekoliko odvježbanih treninga osjetit ćete razliku i poboljšati kvalitetu života.

Objavljeno 08.12.2014.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!