Do savršenog tijela vježbama na klupi – drugi dio (video)
Vježbe

Do savršenog tijela vježbama na klupi – drugi dio (video)

Kao nastavak nedavnog članka, donosimo vam drugi set vježbi za cijelo tijelo na klupi koju nalazimo u parku, u prirodi, rekreacijskim centrima i svugdje oko nas.

Kao i u prethodnom članku izvedite 2 serije od 8 do 16 ponavljanja pojedinačne vježbe s pauzom od minutu između serija.

Disanje: izdah kroz usta kod otpora, udah na nos u ekscentričnoj fazi vježbe.

Pogledajte drugi set vježbi na klupi:

Vježbe u videu su prikazane kako slijedi:

  • rotacije trupa s privlačenjem koljena
  • „bicikl“ trbušnjaci

bicikl klupa

  • sklekovi s otvaranjem

sklekovi

  • odnoženje u bočnom uporu

odnozenje

kickback

  • titranje u ležećem sunožnom kickbacku

*Sve gore nabrojane vježbe izvedite u obje strane izuzev posljednje dvije u kojima istovremeno oblikujete obje strane tijela

Dolaskom hladnijih dana, izvedite opisane vježbe na klupi ili stolici u zatvorenom prostoru.

Kakav vam je članak?
Pročitaj i ovo:
  • Vježbe za čitavo tijelo s Bosu loptom x 12
    Bosu lopta je na početku dobila naziv po akronimu "BOth Sides Up", dok se danas koristi akronim "BOth Sides Utilised" koji se odnosi na dva načina korištenja rekvizita. Kada je okrugla površina okrenu...
  • Trening u kući x 244
    Iako mnogi vježbači preferiraju treninge provoditi u raznim fitness centrima treningom kod kuće ili u prirodi možemo također ostvariti željene rezultate. Kako trening u prirodi ima mnogobrojne prednos...
Na forumu ima 0 komentara na ovu temu
Forum
Opcije
Isprintaj
Veličina slova