Do savršenog tijela vježbama na klupi – drugi dio (video)

Image

Kao nastavak nedavnog članka, donosimo vam drugi set vježbi za cijelo tijelo na klupi koju nalazimo u parku, u prirodi, rekreacijskim centrima i svugdje oko nas.

Kao i u prethodnom članku izvedite 2 serije od 8 do 16 ponavljanja pojedinačne vježbe s pauzom od minutu između serija.

Disanje: izdah kroz usta kod otpora, udah na nos u ekscentričnoj fazi vježbe.

Pogledajte drugi set vježbi na klupi:

Vježbe u videu su prikazane kako slijedi:

  • rotacije trupa s privlačenjem koljena
  • „bicikl“ trbušnjaci

bicikl klupa

  • sklekovi s otvaranjem

sklekovi

  • odnoženje u bočnom uporu

odnozenje

kickback

  • titranje u ležećem sunožnom kickbacku

*Sve gore nabrojane vježbe izvedite u obje strane izuzev posljednje dvije u kojima istovremeno oblikujete obje strane tijela

Dolaskom hladnijih dana, izvedite opisane vježbe na klupi ili stolici u zatvorenom prostoru.

Objavljeno 13.08.2017.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Dojam sadržaja
8
0
Podijeli s prijateljima!