Riješite se “zastavica”: Vježbe za triceps na klupi (video)
Vježbe

Riješite se “zastavica”: Vježbe za triceps na klupi (video)

Rijetki su oni koji ne žele imati lijepo oblikovane ruke, bez tzv. visećih “zastavica” na nadlakticama. Posebno se ova pojava događa kod starijih osoba, kad dolazi do smanjenja mišićnog tkiva i opuštanja kože. No, nažalost, “zastavice” sve češće vidimo i kod mladih ljudi.

Uslijed nepravilne prehrane i nedostatka bilo kakve tjelesne aktivnosti, ljudi gube mišićno tkivo, a gomilaju se neželjene masti koje se u tijelu pohranjuju u obliku masnih naslaga.

Da biste izbjegli ovu neželjenu pojavu, preporučuje se redovita tjelesna aktivnost te vježbe koje aktiviraju triceps.

Triceps brachii je troglavi mišić koji se nalazi na stražnjoj strani nadlaktice. Ovaj mišić spaja rame i lopaticu s podlaktičnom kosti.

Dakle, može se reći da je triceps mali mišić ruku koji značajno određuje izgled naših ruku, a upravo njegova mlohavost je ono čega se mnogi boje. Predlažemo 4 jednostavne vježbe za učvršćivanje i tonus tricepsa:

  1. Dipsevi - raditi 4 serije po 10 ponavljanja
  2. Jednonožni dipsevi (propadanje) - 4 serije po 5 ponavljanja po svakoj nozi
  3. Sklek sa koljena - 3 serije po 10 ponavljanja
  4. Sklek sa koljena sa softballom - 3 serije po 8 ponavljanja

Za trening vam je potrebna smo softball, a ako vam ovaj rekvizit nije dostupan možete ga zamijeniti nekim predmetom sličnog oblika koji imate kod kuće.

Video trening - vježbe za triceps pogledajte ovdje:

Kakav vam je članak?
Pročitaj i ovo:
Na forumu ima 2 komentara na ovu temu
Forum
Svi komentari na temu: Riješite se “zastavica”: Vježbe za triceps na klupi (video)

Još prije par mjeseci sam odustao od čitanja članaka da ne trošim vrijeme na sasvim netočne besmislice, a vidim da ih više ne komentira niko ni sa bilo kakvim trenerskim ili sličnim obrazovanjem. Ako želite čitaocima dati pouzdane informacije a ne bedastoće sa neta(toga je pun drugi članak kojeg sam pročitao, a nemam toliko vremena da to komentiram, ostajem na ovom) Da bi bili bolji očito vam treba stručni urednik, ili kritika, a nema ni prvih ni drugih. Pa kratki komentar za ovaj članak, u tekstu piše : "Dakle, može se reći da je triceps mali mišić ruku " -- točno je da je triceps NAJVEČI mišić ruku, dok ne nađu neki kvadriceps :), a da zbog mlohavosti tricepsa imate zavjesice, isto je netočno, te zavjesice su produkt masnog tkiva, a izgled može pogoršati atrofija tricepsa pa je relativan odnos mišič/masnoća jako loš tj masnoće još više dolaze do izražaja.... Sam program vježbi ima prolaznu ocjenu, ali bi isto mogao biti bolji, no to je već "subjektivna" kategorija.
iver
19.08.15. u 01:43
line
Iver, hvala na komentaru. Svakako æemo provjeriti informaciju i ispraviti èlanak ako se pokaže da je tvrdnja toèna.
Zoki
19.08.15. u 17:26
line
Opcije
Isprintaj
Veličina slova

Objavljeno: 15.08.2015
Piše:
Zorana Jagodić