Vježbaj kod kuće - pogledaj fitness opremu za kućni trening!

Možete i kod kuće: Vježbe sa štapom za čvrst trbuh

Image

S ciljem oblikovanja čvrstih trbušnjaka i snaženja mišića corea, uobičajene vježbe za trbuh zamijenite zahtjevnijim trbušnjacima sa štapom. Razvijte koordinaciju, fleksibilnost i mobilnost čitavog tijela, te mu zadajte nove izazove.

Broj serija i ponavljanja: izvedite dvije serije od 8-10 ponavljanja pojedine vježbe s pauzom od minutu između serija.

Disanje: izdahnite na usta pri otporu, te udahnite na nos u drugoj fazi vježbe.

Vježbe u ležećem položaju:

  • trbušni pregib s provlačenjem bedra iznad i ispod štapa (naizmjenično obje noge)
  • potkoljenica natkoljenica pod pravim kutem od podloge, pridržavanje štapa ispod natkoljenica - podizanje u trbušni pregib + bočni otklon u obje strane 
  • štap iznad poda u produžetku ramena - podizanje kukova
  • pridržavajući jedno bedro sa štapom - spuštanje, fleksija, ekstenzija i podizanje suprotnog bedra (obje strane nekoliko puta)

Vježbe u sjedećem položaju:

  • sunožno prebacivanje bedara iznad i ispod štapa
  • veslanje s naizmjeničnim opružanjem/pregibom bedra
  • „V izdržaj“ s bedrima iznad štapa

Za što uspješnije rezultate, izvedite trbušnjake sa štapom najmanje 3x tjedno u već gore navedenom broju serija i ponavljanja.

Objavljeno 18.11.2020.

Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!