Jutarnji trening sa šipkom koji možete izvoditi i kod kuće!

Image

Većina ljudi prvo na što pomisli u rano jutro je šalica fine, mirišljave, tople kave. No, ovog puta nudim vam nešto sasvim drugo, puno bolje i zdravije rješenje da se razbudite i budete fit za cijeli dan!

Tjelesna aktivnost pomaže tijelu i mozgu i vjerujte efikasnija je od bilo kakve kave. Dovoljno je odvojiti 15 minuta vašeg jutra kako biste ostatak dana proveli vedri, svježi i spremni za radne i umne aktivnosti.

Oni koji mogu odvojiti više vremena i kojima odgovara jutarnja aktivnost, jedan od mogućih treninga je upravo sa šipkom s kojom će obuhvatiti mišiće cijeloga tijela.

Vježbanje s šipkom, kao jednostavnim rekvizitom, primjenjiva je kod kuće, jednako efikasno kao i u teretani. Sve što vam treba jest šipka te utezi koji se na nju stavljaju u svrhu dodatnog opterećenja.

Postoje različiti tipovi šipki; različitih dimenzija i težina: Olimpijska šipka, Standardna, EZ šipka, ...

Vježbanje s šipkom

Zašto vježbati ujutro

Ljudsko tijelo najodmornije je ujutro te ćemo baš jutarnjom tjelovježbom dodatno povećati nivo energije potrebne za cjelodnevne aktivnosti. Jedan od razloga je što kortizol, hormon stresa, izgara vježbanjem, a vježbanjem se povećava razina endorfina od kojeg se osjećamo veselo i poletno.

Poznato je također da se vježbanjem pojačano luči adrenalin koji ubrzava otkucaje srca, proširuje krvne žile, usmjerava krvotok prema srcu, plućima i radnim mišićima te pomaže sagorijevanju masnih naslaga.

Dakle, jutarnja aktivnost i lučenje adrenalina pomoći će vašem tijelu da sagori više kalorija pa ćete se na taj način lakše riješiti neželjenih naslaga na kritičnim mjestima vašeg tijela, te optimistično i sretno započeti dan.

Također, ljudi koji redovito vježbaju, imaju bolji metabolizam i koncentraciju te kvalitetniji san.

Pripremila sam vam 2 kompleks treninga s Olimpijskom šipkom.

Kompleksi od 4-10 vježbi u cjelini koji se izvode za redom 5-10 ponavljanja bez prestanka rada dok sve vježbe nisu odrađene.

Prednost KOMPLEKSA je visoki intenzitet, metabolički stimulans, angažiranost različitih mišićnih skupina, te mogućnost izvedbe na malom prostoru.

1. Trening: cijelo tijelo

2. Trening: noge i stražnjica

*BITNO je napomenuti da je obavezno korištenje vježbi koje su dobro usvojene i koje se izvode tehnički pravilno. Postoji još niz drugih vježbi koje možete izvoditi te promijeniti redoslijed izvođenja.

Nakon ovakvog visokointenzivnog treninga u organizam je potrebno unijeti pravilno izbalansiran i kvalitetan obrok i spremni ste za radne pobjede!

Želim vam ugodan dan! :)

Objavljeno 22.05.2014.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Dojam sadržaja
23
0
Podijeli s prijateljima!