Vježbaj kod kuće - pogledaj fitness opremu za kućni trening!

5 vježbi za snažne mišiće corea

Image

U fitness svijetu zadnjih godina sve se vrti oko pojma – core. Core je početak i kraj svakog treninga. Naime, bilo koja vježba, ako je radite pravilno i aktivirate mišiće tijekom izvedbe u određenom će obujmu aktivirati i mišiće corea, ako ne direktno, onda kao stabilizatore pokreta.

U nastavku vam donosimo trening koji se sastoji od samo 5 vježbi, a koje su direktno usmjerene na aktivaciju mišića corea. Njima ćete, ne samo pojačati cijeli ovaj pojas, nego i povećati opću jakost potrebnu u drugim težim vježbama, poput mrtvog dizanja, čučnja ili iskoraka.

Krenimo redom:

Superserija

1. Naizmjenično podizanje nogu – 4 serije, 25 ponavljanja svakom nogom, 20 sekundi pauze

trbusnjaci

2. V-sit – 4 serije, 12 ponavljanja, 60 sekundi pauze

v-sit

Triset

1. Izdržaj (plank) s naizmjeničnim doticanjem suprotnog ramena – 4 serije, 25 ponavljanja, 20 sekundi pauze

plank

2. Izdržaj (plank) s naizmjeničnim podizanjem stopala s poda - 4 serije, 25 ponavljanja, 20 sekundi pauze

plank

3. Superman plank – 4 serije, 40 sekundi, 60 sekundi pauze

superman

Vježbe u superseriji radite jednu za drugom (odradite prvu seriju prve vježbe pa prvu seriju druge vježbe, pa potom prelazite na drugu seriju svake vježbe itd.), a nakon što odradite sve 4 serije prelazite na vježbe iz triseta, koje također radite jednu za drugom.

Nevezano za ostatak treninga koje radite u tjednu, ovaj brzi i kratki ali intenzivni trening mišića corea možete odraditi svaput tjedno, kad ulovite vremena.

Objavljeno 11.12.2019.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!