Vježbaj kod kuće - pogledaj fitness opremu za kućni trening!

5-minutni trening kod kuće za potrošiti stotine kalorija

Image

Vremena imamo na pretek, ali nam fitness centri ne rade, a i boravak na otvorenom nam je relativno ograničen. No, kod kuće možemo odraditi super trening. I ponekad vam je za to potrebno samo 5 minuta!

Čak i u samo 5 minuta možete potrošiti kalorija da se dovedete u kalorijski deficit. Naravno, količina potrošenih kalorija ovisi o nekoliko faktora, ali onaj na koji moete utjecati je intenzitet treninga. Stoga, dajte sve od sebe i u 5minuta možete potrošiti stotinjak kalorija, ali dovoljno visokim intenzitetom postići ćete i tzv. afterburn, odnosno pojačanu potrošnju kalorija čak do 48 sati nakon treninga.

Evo jednog jednostavnog 5-minutnog treninga.

Štopericu postavite na 5 minuta, i svaku vježbu s popisa radite 12 ponavljanja pa prelazite na sljedeću. Kad ste odradili sve 4 vježbe po 12 ponavljanja, krećete ponovo s prvom i tako redom dok vam štoperica ne odbroji 5 minuta. Pauza između vježbi nema.

Radimo sljedeće 4 vježbe:

  • Skok – iskorak

skok iskorak

  • Skok – čučanj

skok cucanj

  • Sklek (klasičan ili na koljenima)

sklekovi

  • Bicikl trbušnjaci

bicikl trbusnjaci

Vjerujemo da će vam se ovaj trening na prvi činiti laganim, ali upozoravamo vas da ćete na kraju ipak promijeniti mišljenje.

Bitno je samo tijekom 5 minuta trajanja zaista uložiti svu energiju koju imate kako biste trening odradili najbolje što možete, na najvišem intenzitetu, kako bi i učinak bio najbolji mogući.

Sa samo 5 minuta treninga svaki dan možete učiniti puno na svojem fizičkom stanju, ali i mentalnom zdravlju. Ostanite doma, ali i dalje brinite o sebi i čuvajte se!

Objavljeno 12.04.2020.

Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!