Tjedna akcija: 20% popusta na sve multivitamine

20-minutni bodyweight trening za cijelo tijelo

Image

Ljeto je vrijeme kad se mnogima ne da ići u fitness centre i teretane, no to i dalje ne znači da ne možete odraditi kvalitetan trening. Dodatno, ni to što možda kod kuće nemate niti jedan rekvizit ne treba biti razlog da ne budete aktivni.

U nastavku vam donosimo jednostavan trening za koji vam je potrebno 20 minuta i samo vaša dobra volja. Trening se sastoji od 5 vježbi koje radite u kružnom načinu rada.

superman

Prije treninga odradite lagano zagrijavanje i aktivaciju mišića te se na kraju istegnite.

Svaku vježbu radite u trajanju od 1 minute po seriji. Odmah prelazite s jedne vježbe na sljedeću, bez ili s jako malom pauzom. Napravite 4 kruga:

  • Naizmjenični bočni iskoraci
  • Sklekovi
  • Naizmjenični stražnji iskoraci
  • Naizmjenični superman
  • Trčanje u mjestu s visokim podizanjem koljena

iskorak

U samo 20 minuta odradit ćete visokointenzivan trening koji će aktivirati mišiće cijeloga tijela, bez potrebe za rekvizitima. Vaše tijelo vam je vrlo često dovoljan rekvizit.

Objavljeno 09.07.2020.

Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!