OTVORENA PRVA FITNESS.com.hr TRGOVINA U ZAGREBU // KLIK ZA DETALJE!
.

30-minutni HIIT trening za veliku potrošnju kalorija

Image

Bez obzira jeste li tek nedavno krenuli vježbati ili već neko vrijeme redovito vježbate, za HIIT trening ste zacijelo čuli. Radi se o visokointenzivnom intervalnom treningu koji potvrđeno doprinosi velikoj kalorijskoj potrošnji, a to doprinosi mršavljenju. Dodatno, velika prednost HIIT treninga jest njegovo kraće trajanje od klasičnih aerobnih treninga.

HIIT trening

Od 4-minutne Tabate pa do nekih drugih HIIT treninga nešto dužeg trajanja, svakako ovu vrstu treninga uključite u svoju trenažnu rutinu kako biste ubrzali topljenje masnoga tkiva, održali mišićnu masu te ubrzali metabolizam te poboljšali opće zdravstveno stanje i kondiciju.

Donosimo vam primjer HIIT trening u trajanju od 30 minuta koji se sastoji od samo 3 vježbe. Za njegovu izvedbu vam je potrebno nekoliko rekvizita. Sve vježbe se rade „na minutu“, dakle ako 6 marinaca odradite u 25 sekundi do kraja minute odmarate, a potom prelazite na sljedeću vježbu.

Budući da se trening sastoji od 3 vježbe koju svaku radite radite u periodu od 1 minute, na kraju ćete napraviti 10 setova svake vježbe. Neka vam cilj bude svaku vježbu odraditi u 20-30 sekundi te 30-40 sekundi imati vremena za odmor.

Također, nemojte se zaboraviti zagrijati na početku i ohladiti na kraju treninga. 

Vježbe od kojih se sastoji ovaj HIIT su:

1. Marinci – 6 ponavljanja

2. Swing girjom – 20 ponavljanja

3. Veslanje na ergometru – 100 metara

veslanje

Dakle, svaku vježbu radite u ograničenom vremenu od 1 minute. Ako zadatak odradite u kraćem vremenu, do isteka minute odmarate te potom prelazite na sljedeću vježbu te tako radite 10 krugova. 

Uživajte!

Objavljeno 18.10.2019.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!