20-minutni kardio-core trening

Image

Svi već znamo: mišići corea su jako važni. Oni su puno više od famoznih „pločica“, oni nam pomažu da stojimo uspravno, da održavamo ravnotežu i stabilnost te sudjeluju u jako velikom broju vježbi kao stabilizatori. Stoga, snaga corea važna je jednako i u treningu i u svakodnevnom životu.

Donosimo vam jedan trening mišića corea koji uključuje niz vježbi, a budući da se vježbe rade jedna za drugom u kružnom obliku rada, ovaj trening je i aerobni te će poboljšati vaše kardiovaskularno zdravlje i zdravlje respiratornog sustava. Na kraju, ništa manje važno – ovaj trening će vas potaknuti na topljenje masnoga tkiva i pomoći u stjecanju željene vitke linije.

Prije treninga se zagrijte. Odradite 5-10 minuta dinamičkog zagrijavanja pa krenite s treningom kako slijedi:

Ako ste početnik odradite 2-3 kruga, a ako ste redovni vježbač tada odradite 4-5 krugova.

Trening:

Marinci – 45 sekundi

marinci

Pauza – 15 sekundi

Side plank s dozicanjem prsta ruke i noge – 45 sekundi na svakoj strani

plank

Pauza – 15 sekundi

Sklopke – 45 sekundi

sklopke

Pauza – 15 sekundi

Spiderman plank – 45 sekundi

spiderman

Nakon svakog kruga – 60 sekundi pauze

Da se počastite nakon ovih krugova odradite još:

Mountain Climber – 60 sekundi

climber

Svaku vježbu izvodite u trajanju od 45 sekundi, a između vježbi odmarate 15 sekundi, taman da se iz jednog položaja pripremite za sljedeći. Na kraju svakog kruga imate pauzu od 60 sekundi.

Objavljeno 24.09.2019.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!