Vježbaj kod kuće - pogledaj top 50 najpopularnijih rekvizita za kućni trening!

Imate samo 15 minuta? Imamo trening za vas!

Image

Posjeti Fitness.com.hr webshop i trgovinu

Više od 3000 zadovoljnih kupaca svaki mjesec svoje proizvode kupuje u:

Fitness.com.hr webshopu

Fitness.com.hr trgovini u Zagrebu (Vrbani)

Najveća ponuda fitness opreme, sprava za vježbanje te dodataka prehrani na jednom mjestu!

Nedostatak vremena ne bi trebao biti izgovor za to da ne budete aktivni. Već samo 15 minuta može vam biti dovoljno da odradite kvalitetan trening. Zgrabite svoje tenisice i izađite van, a mi vam donosimo kako da odradite dobar 15-minutni trkački trening.

U ovih 15 minuta nalazi se zagrijavanje, glavni dio treninga i hlađenje. Glavni dio se izvodi u intervalnom načinu rada i upravo radi toga ovaj trening je iznimno učinkovit, ali i naporan (da ne kažete da vas nismo upozorili).

trcanje

Zagrijavanje:

  • 5 minuta laganog trčanja

Glavni dio treninga:

  • 6 x 30 sekundi intenzivnog trčanja (na 90% vlastitog maksimuma) koje izmjenjujete s 30 sekundi hodanja ili laganog trčanja.

Hlađenje

  • 4 minute laganog trčanja

Glavni dio treninga sastoji se od 6 intervala u kojima se izmjenjuje 30 sekundi brzog i intenzivnog trčanja i 30sekundi hodanja ili sporog i laganog trčanja.

U ovih 30 sekundi intenzivnog trčanja (na 90% od svog maksimuma) dajte sve od sebe, do te mjere da vrlo teško dišete i ne možete nijednu riječ izgovoriti tijekom tih intervalnih jedinica.

Objavljeno 20.02.2021.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!