Kako učiniti doručak vašom svakodnevnom navikom?

Image

Imate svega 20 minuta svako jutro da se spremite za brzi izlazak iz kuće te zbog toga, unatoč najboljoj volji, jednostavno ne stignete doručkovati? Imamo rješenje!

Već i vrapci na grani znaju kako je doručak najvažniji obrok u danu, ali priznali vi to ili ne, većina nas postala je iznimno uspješna u izmišljanju „dobrih" isprika kojima pokušavamo opravdati zbog čega ujutro preskačemo taj važni obrok. Ukoliko ste i sami jedni od onih koji imaju želju hraniti se zdravije i biti fit, ali imate problema s ubacivanjem doručka u vašu svakodnevnu rutinu, ovih nekoliko savjeta pomoći će vam u tome.

Žitarice i mlijeko

1. Ustajte se ranije

Ustajanje u zadnji čas kako biste ulovili što više sna neće vas učiniti odmornijima, a samo će vam napraviti nepotreban jutarnji stres, budući da ćete vrlo vjerojatno morati žuriti sa spremanjem. U toj situaciji malo tko misli na doručak. Svega 15 minuta više je nego dovoljno da složite svjež, zdrav i ukusan jutarnji obrok i pojedete ga bez stresa.

2. Planirajte obroke unaprijed

Planiranje obroka općenito je dobra ideja koja nije isključivo vezana uz doručak, budući da planiranjem osiguravate raznovrsnu i zdravu prehranu. Velika većina ljudi koji nemaju problema s viškom kilograma redovito jako paze na to što i koliko jedu, a to postižu, među ostalim, i dobrim planiranjem.

3. Budite izbirljivi

Želite li biti zdravi i dobro izgledati, morate biti iznimno pažljivi pri odabiru hrane. Kad je prehrana u pitanju, malo je mjesta za kompromise. Umjesto da kupujete gotove ili polugotove proizvode, obavezno inzistirajte na što je moguće svježijim sezonskim voćem i povrćem te integralnoj riži i tjestenini. Zaboravite bilo kakve umake i proizvode prepune konzervansima. Isto tako, zobene pahuljice odličan su izbor za prvi jutarnji obrok, ali dodavanjem šećera pretvaraju se u pravu katastrofu (razno razni musli), budući da će vam stvoriti neizdrživu potrebu za slatkim već nakon par sati.

Jogurt i borovnice

4. Doručkujte nakon jutarnje tjelovježbe

Mnogi ljudi imaju problema s jutarnjim apetitom, tvrdeći kako rano ujutro jednostavno nisu dovoljno gladni. Ukoliko ste ozbiljni u namjeri da se hranite zdravije, razmislite o tome da prije doručka napravite nekoliko laganih jutarnjih tjelovježbi, koje će potaknuti vaš metabolizam. Na taj ćete način biti u izvrsnoj formi, a doručak vam više neće biti nešto što jedete na silu, već obrok koji će koristiti vašem tijelu da nadoknadi onu energiju koju ste izgubili tjelovježbom.

Kikiriki maslac

5. Jedite neuobičajenu hranu za doručak

Isprobali ste sve trikove, ali nikako ne možete prijeći preko toga da vam je klasična hrana koja se jede za doručak jednostavno dosadila? Nema problema, unatoč uvriježenom mišljenju, vaše je tijelo ujutro i više nego spremno za brojna jela koja se uglavnom jedu u kasnijim obrocima. Shake od voća i jogurta, tunjevina na kruhu od cjelovitih žitarica, losos na pari sa smeđom rižom, šalica grčkog jogurta s bademima.. Ova je zdrava i ukusna hrana odlična alternativa konvencionalnim jutarnjim namirnicama.

Ovdje možete pročitati još ideja za brzi i jednostavan doručak

Izvor: metro-portal.hr

Objavljeno 30.09.2011.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!