Akcija - sve bučice na popustu i do -30%

5 savjeta kako isplanirati kvalitetan obrok nakon treninga

Image

Učinkovitost treninga uvelike odnosi o prehrani koju jedete. Naime, pravilnim prehrambenim odabirima možete poboljšati i podržati učinke treninga, dok vam loša prehrana može značajno umanjiti pozitivno djelovanje fizičke aktivnosti.

Svaka fizička aktivnost i trening potiču izbacivanje elektrolita i minerala iz organizma, što usporava oporavak i utječe na opće stanje organizma. Stoga, zadatak koji trebate odraditi s obrokom nakon treninga jako je važan – ovim obrokom trebate omogućiti oporavak i regeneraciju.

shake

Donosimo vam 5 savjeta kako planirati kvalitetan obrok nakon treninga:

1. Zgrabite proteine! Proteini su neophodni za popravak i oporavak mišića. Bolnost koju osjetite nakon napornog treninga rezultat je mirkooštećenja u mišićima. Konzumacija proteina pomaže u popravljanju tih mikrooštećenja kako biste se brže i jače oporavili. Proteinski shakeovi, pločice, kuhana jaja i nemasno meso, izvrstan su izbor za obrok nakon treninga!

Izdvojeni proizvodi iz webshopa

Whey 100 - 1 kg

Bodylab Whey 100 je whey protein u prahu proizveden u Danskoj, koji je dobiven iz kravljeg mlijeka p...

  • 149,00 kn

2. Hidrirajte se! Dovoljan unos tekućine značajan je segment oporavka. Isto kao što pravilan unos tekućine tijekom treninga doprinosi sprječavanju dehidracije, on jednako tako nakon treninga utječe na ubrzavanje oporavka i nadomjestak izgubljenih elektrolita i minerala. Ako vam elektroliti nisu u ravnoteži, možete osjećati grčeve, zbunjenost i želučane tegobe. Sportski napitci su dobar odabir za nadomjestiti izgubljene elektrolite.

3. Uključite glukozu! Trening koristi pohranjeni glikogen. Kad su razine glikogena niske, u tijelu se spuštaju razine glukoze u krvi. Nakon snažnog treninga bitno je nadomjestiti potrošeni glikogen. Banane, jabuke, naranče i drugo voće bogati su fruktozom, što je prirodni način da podignete razinu glukoze u krvi. Osim toga, ovo voće je bogato i vodom, što će doprinijeti i hidrataciji.

proteini

4. Gotova i unaprijed pripremljena hrana. Ako trening radite u pauzi od posla ili između drugih životnih obaveza, gotovi unaprijed pripremljeni obroci su super rješenje koje može pomoći da nadomjestite sve treningom potrošeno. Pripremite gotove obroke unaprijed i ponosite ih sa sobom, kako biste izbjegli posezanje za pekarom ili aparatima sa slatkišima. Primjerice, pripremite hummus i štapiće od mrkve ili celera, kockice šunke i sira ili jednostavno, zrnati sir.

5. Napišite popis poželjnih namirnica! Napišite si popis namirnica koje su poželjne za konzumirati nakon treninga i držite se toga popisa te tako izbjegnite krive prehrambene odluke. Primjerice, samostalno ili u suradnji s nutricionistom napišite si tjedni meni i ponesite ga u šoping kad kupujete prehrambene namirnice. Na taj način ćete puno lakše kontrolirati i kvalitetu i količinu hrane koju konzumirate.

Objavljeno 20.07.2021.

Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!