Promjenite 5 loših navika i postanite zadovoljni!

Image

Pridržavajte se jednostavnih rješenja ovih pet najčešćih prehrambenih problema. Ne pomažete si zalijepljeni pred televizorom i trpajući se hranom iz dosade. Evo kako ćete kontrolirati vaše loše prehrambene navike.

Pizza i pivo

1. Problem: Izgubite kontrolu s prijateljima

Rješenje: Družite li se u vašem stanu ponudite jednostavne mediteranske zimske sendviče. Naručujete iz restorana? Umjesto pilećih krilca naručite prsa. Sadrže više proteina i čuvaju više onog finog okusa s roštilja. Kad ste gotovo siti, ponudite društvo sa voćnim koktelima.

Voćni kokteli

2. Problem: Kasnonoćno prežderavanje pred televizorom

Rješenje: Izbjegavajte grickalice za večeru. Pokušajte si pripremiti konkretan večernji obrok, npr. 200g plave ribe sa žara sa salatom od rajčice ili salata od posnog sira (200g) , krastavaca i rajčice. Navedeni obroci bogati su proteinima i sigurni smo da nakon takvog konkretnog obroka nećete ostati gladni.

Salata od posnog sira, krastavaca i rajčice

3. Problem: Imate želju za junk hranom u uredu

Rješenje: Pridržavajte se uobičajenog rasporeda prehrane. Spakirajte si zdraviji ručak i međuobroke kao što su orašasti plodovi ili voće. Što se tiče poslovnih ručkova naručujte prvi; izaberite salatu ili juhu kao predjelo i nisko kalorično glavno jelo. I, jednostavno recite ne košarici kruha jer vam stvarno nije potrebna.

Sendvič i kava u uredu

4. Problem: Pretrpavanje na obiteljskim večerama

Rješenje: Prekinite s tradicijom i donesite nisko kalorično i zdravo jelo, ali neka bude prihvatljivo svima jer ćete samo navući neželjene kritike na vrat. Nakrcajte svoj tanjur voćem i povrćem, a zatim se poslužite malim porcijama vaših omiljenih jela. Ako vas obitelj gnjavi jer niste pojeli dovoljno, zamolite ih neka vam spakiraju repete.

5. Problem: Prežderavanje nakon tjelovježbe

Rješenje: Pojedite nešto prije tjelovježbe. Kombinacija proteina i ugljikohidrata spriječit će da vam šećer padne tako nisko da dođete u napast da pojedete više kalorija nego što ste potrošili. Kriška kruha od punog zrna, maslac od kikirikija bez konzervansa i banana odličan su izbor prije tjelovježbe.

Objavljeno 22.12.2009.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Dojam sadržaja
33
4
Podijeli s prijateljima!