Božićna akcija: iskoristi do 40% popusta na sve proizvode za mršavljenje!

Kako ostati fit tijekom 12. mjeseca?

Image

Prosinac je mjesec u kojem se događaju božićna druženja i ručkovi, advent je vrijeme kuhanog vina i druženja uz hranu s prijateljima, a božićni i novogodišnji blagdani su kruna tog perioda koji se često obilježavaju s previše svega – i hrane i pića.

Ako ste naumili u 12. mjesecu držati se svog zdravog načina prehrane i života, ovo je mjesec u kojem ćete imati najviše izazova.

Kako bismo vam pomogli, osmislili smo 5 jednostavnih savjeta kako da i tijekom 12. mjeseca ostanete fit.

blagdani

1. Krećite se što više

Čak i ako ćete redovno vježbati tijekom prosinca, pokušajte se što više kretati. Obratite pozornost koliko dugo sjedite tijekom dana i što češće ustanite i hodajte. Naime, velika je šansa da ćete u prosinačkim danima unijeti više kalorija nego što ste trebali, pa biste i potrošnju trebali povećati što više uspijete.

2. Imajte plan. I dovoljno pijte vode.

Prosinac je poput nagazne mine za vašu formu, uđete u njega fit, izađete potpuno bez kontrole. Stoga, pokušajte svako jutro, kad se probudite, osmisliti plan za dan ispred vas. Budite svjesni koliko jedete i pokušajte sve učiniti da se pojačano krećete i ne propuštate treninge. Ako budete zapisivali što ste jeli, osvijestit ćete i koliko kalorija unosite, ali i koliko je aktivnosti potrebno da se te kalorije potroše.

Također, pazite da ste dobro hidratizirani. Mozak često miješa glad i žeđ, pa savjetujemo da prije svakog obroka popijete jednu veliku čašu vode. Na taj način ćete si pomoći da pojedete manje, ali i da redovno unosite dovoljne količine vode potrebne za pravilno funkcioniranje organizma.

3. Vježbajte ranije i spavajte što više možete

Tijekom prosinca, savjetujemo da treninge planirate što ranije u danu. Naime, u poslijepodnevnim ili večernjim satima je jako velika šansa da ćete biti pozvani na neko druženje, a potom će trening biti otkazan.

Stoga, ako znate da niste dovoljno jak karakter da sve odgodite radi treninga, trenirajte ranije. Također, kako biste se uspjeli oporaviti od treninga, ali i druženja i malo opuštenijeg načina života, idite na spavanje što ranije možete i pokušajte se naspavati.

party

4. Budite na sve spremni

Čak i ako ste ujutro napravili plan za dan, kako smo ranije savjetovali, budite spremni da ćete ponekad tijekom prosinca plan možda morati mijenjati. No, umjesto 60 minuta, trening možete odraditi u 20, zar ne? Dobar, HIIT trening će potrošiti puno kalorija i aktivirati vas, tako da nećete preskočiti trening ni s promjenom dnevnog rasporeda.

5. Budite kreativni i nemojte se držati onoga „sve ili ništa“

Prosinac je hektičan, ali svakako treba izbjeći ono „sve ili ništa“ stanje svijesti koje često dovede do toga da se danima ne odradi trening i svaki obrok završi s prežderavanjem i prekomjernim unosom alkohola.

Stoga, nemojte si tijekom posljednjeg mjeseca u godini, ništa skratiti: družite se s prijateljima, kolegama i obitelji i budite spremni malo pokleknuti sa svojom dosadašnjom i prehrambenom i trening rutinom, ali i dalje se držite svojeg cilja, iako možda u malo usporenijem ritmu.

Objavljeno 30.11.2019.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!